برخی مسائل حتما باید برای مسئولان تجربه شود تا آن را بپذیرند

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه گفت: برخی مسائل حتماً باید برای مسئولان ما تجربه شود تا بخواهند آن را بپذیرند.

برخی مسائل حتما باید برای مسئولان تجربه شود تا آن را بپذیرند

حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که به بدعهدی‌های باراک اوباما در قبال برجام اذعان کرده بود، اظهار داشت: ما غصه دار این هستیم که بعد از این مدت طولانی مسئولان ما به نقض عهد دولت اوباما در قبال برجام اذعان می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر غیر قابل اعتماد بودن سران آمریکا، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر بد عهدی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن حاکمان ایالات متحده اشاره کرده و فرمودند: در دشمنی با ملت ایران تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا وجود ندارد، تنها روش دنبال کردن اهداف شان و تاکتیک‌های به کار برده در این مسیر با هم تفاوت دارند.

مقدم فر درباره چرخش دیرهنگام دستگاه دیپلماسی کشور در قبال رفتار دولت آمریکا و هزینه‌هایی که این سیاست برای کشور در پی داشته است، گفت: متأسفانه برخی مسائل حتماً باید برای مسئولان ما تجربه شود تا بخواهند آن را بپذیرند، این تجربه هزینه‌های بسیاری برای کشور و مردم در پی داشته و دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مسئولین به راهبردهای کلان نظام که از جانب مقام معظم رهبری اعلام می‌شود کم توجهی می‌کند و این کم توجهی هزینه‌های برای کشور در پی داشته و دارد. در اندیشه برخی نگاه به غرب و اعتقاد و اعتماد به آنها چنان جایگاهی دارد که معتقد اند مسائل بدون توجه غربی‌ها حل نمی‌شود.

مشاوره رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های فراوان سران آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: در راهبردهای کلان ایالات متحده آمریکا، هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان وجود ندارد. دشمنی آنها در این ۴۰ سال با وجود تغییر حزب حاکم بر آمریکا و سیاست‌های اتخاذ شده در قبال ایران اسلامی به خوبی برای مردان ما روشن شده است.

مقدم فر در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵، گفت: برجام سناریویی در راستای سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران بود که از سوی هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکا دنبال می‌شد و تکنیک اجرا کردن سیاست آنها در قبال ایران توسط دموکرات‌ها و جمهوری خواهان با پنبه و یا شمشیر سر بریدن است.

مشاوره رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، گفت: دموکرات‌ها در توافق هسته‌ای بنا داشتند که با پنبه سر ایران را ببرند، یعنی همان دشمنی و سیاست خصمانه ای و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که در ۴۰ سال گذشته در سیاست خارجه آمریکا وجود داشته دنبال کنند و جمهوری خواهان نیز همین سیاست را البته با روشی متفاوت با دموکرات‌ها دنبال می‌کنند، در دشمنی با جمهوری اسلامی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در یک راستا حرکت می‌کنند و اهداف کلان شأن با هم تفاوتی ندارد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها