هواوی تبلت Honor Tab 5 را معرفی کرد؛ بسیار خوش قیمت و با کیفیت

برند آنر امروز تبلتی جدید و مقرون به صرفه را به لیست محصولات خود افزود که آنر تب 5 نام دارد. این تبلت 8 اینچی مجهز به چیپست Kirin 710 است و با بدنه فلزی ساخته می‌شود.

هواوی تبلت Honor Tab 5 را معرفی کرد؛ بسیار خوش قیمت و با کیفیت

آنر که زیرمجموعه موفق هواوی است این روزها به مانند شرکت مادر خود پر از محصولات رنگارنگ در گروه‌های مختلف شده و هر ماه چندین محصول را به لیست انتخاب‌های کاربران خود می‌افزاید. در جدیدترین این محصولات تبلتی 8 اینچی به نام آنر تب 5 معرفی شده که نمایشگری با رزولوشن Full HD داشته و مشخصاتی مناسب کارهای روزمره برای آن در نظر گرفته شده است.

این تبلت به سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت مجهز است و اگر به پشت دستگاه بیاییم این سنسور با همین رزولوشن ولی با فوکوس خودکار در اختیار کاربر خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که در اقدامی عجیب، آنر برای این تبلت چراغ فلش LED در نظر نگرفته است.

آنر تب 5 در بالا و پایین دو بلندگوی با کیفیت به صورت استریو دارد و همین عامل باعث می‌شود در هنگام عملکرد مالتی مدیا خود بسیار کارآمد و دوست داشتنی باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این تبلت استفاده از قابلیت GPU Turbo 2.0 است که به صورت داخلی در رابط کاربری EMUI دستگاه مجتمع شده و می‌تواند عملکرد بازی‌ها را به نحو چشمگیری افزایش دهد. البته هنوز تعداد بازی‌هایی که در گوگل پلی از GPU Turbo پشتیبانیی کنند کم است ولی آنر همین تعداد کم را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید با بالاترین کیفیت آنها را بازی کنید.

برای بخش حافظه‌ها نیز از دو انتخاب 3 و 4 گیگابایتی برای حافظه داخلی و از دو انتخاب 32 و 64 گیگابایتی به عنوان حافظه داخلی استفاده خواهد شد. البته این تبلت نیز به مانند بسیاری از هم رده های خود به شکاف میکرو اس دی مجهز است و می‌توان تا 512 گیگابایت به آن افزود.

آنر برای تبلت خوش ساخت خود یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی را نیز در نظر گرفته است که با توجه به اینکه دستگاه به چیپست کم مصرف Kirin 710 مجهز شده می‌توان عملکرد شارژدهی مناسبی را برای دستگاه متصور شد.

شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این تبلت را در دو نسخه با سیم کارت و بدون آن عرضه کند که قیمت نسخه Wi-Fi دستگاه از 1099 یوآن (معادل 164 دلار) شروع شده و قیمت نسخه سیم‌کارت خور نیز پایه 1399 یوآن (209) دلار دارد.

همانطور که گفتیم این تبلت فعلاً در چین عرضه می‌شود ولی مسلماً در آینده نزدیک بازارهای دیگر کشورها نیز میزبان آن خواهند بود.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها