آشنا کردن جوانان با فرهنگ شهادت انقلاب را بیمه می‌کند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آشناسازی نسل جدید با سیره شهدا و دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی باعث می‌شود که انقلاب اسلامی بیمه شود.

آشنا کردن جوانان با فرهنگ شهادت انقلاب را بیمه می‌کند

پروانه معصومی امروز با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان‌نور، اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور از ابتکارات مهمی است که نسل جوان را با وقایع و حوادث دوران دفاع مقدس آشنا می‌کند و در واقع میان نسل جدید و گذشته یک پل ارتباطی است.

وی افزود: آشناسازی نسل جدید با سیره شهدا و دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی باعث می‌شود که انقلاب اسلامی بیمه شود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امروز برای جوانان زمینه‌ای مهیا شده که در قدمگاه شهدا حضور پیدا کنند و از نزدیکی این فضا و سختی‌ها را حس می‌کنند و با چشم می‌بینند، این عامل سبب می‌شود که جوانان فکر کنند که امنیت امروز ما به همین راحتی به دست نیامده است.

معصومی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروزه در ظاهر لبخند به لب دارند، اما در باطن به دنبال آشوب در کشور هستند تا با تجاوز به کشور، امنیت ما را به خطر اندازند و در کل نباید به آنها اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: جشنواره‌های مربوط به دفاع مقدس باعث جذب جوانان علاقمند و مستعد برای تولید آثار فرهنگی، هنری، ادبی با موضوع دفاع مقدس خواهد شد.

معصومی افزود: جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور که عمدتا برای جوانان امروز تشکیل شده و هدف آن ترویج فرهنگ شهادت، فداکاری و ایثار است، راهی برای تقویت ادبیات و هنر دفاع مقدس خواهد بود.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها