کتابی که رهبرانقلاب به نخست‌وزیر ارمنستان اهدا کردند

«مسیح در شب قدر» روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانواده‌های شهدای مسیحی کشورمان را در ۲۵ بخش روایت کرده است.

کتابی که رهبرانقلاب به نخست‌وزیر ارمنستان اهدا کردند

رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با اشاره به رابطه خوب مردم ایران و هموطنان ارمنی خود و همچنین فداکاری‌های آنان در دوران دفاع مقدس، گفتند: «من به منازل این شهدا در تهران سرکشی کرده‌ام، چرا که ما شهدای ارمنیِ جنگ تحمیلی را همچون شهدای مسلمان، جزو افتخارات ایران می‌دانیم.»

در پایان این ملاقات، حضرت آیت الله خامنه‌ای به دفترشان سفارش کردند که ترجمه کتاب «مسیح در شب قدر» به نخست وزیر ارمنستان اهدا شود.

«مسیح در شب قدر» عنوان دومین کتاب از مجموعه «خورشید در مهبط ملائکة الله» است که روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانواده‌های شهدای مسیحی کشورمان را در ۲۵ بخش روایت کرده است.

در این کتاب علاوه‌بر ضمیمه‌ای شامل نام و تصویر تمام شهدای ارمنی و آشوری کشور، ۵ پیوست آمده است که تماماً از بیانات و مکتوبات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند و در آنها، به موضوعاتی که با این کتاب ارتباط دارد و بعضاً معظم‌له در دیدارهایشان، اشاره‌ای به آنها داشته‌اند، پرداخته شده است.

کتابی که رهبرانقلاب به نخست‌وزیر ارمنستان اهدا کردند

طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید، رهبر انقلاب تاکنون در منزل تمامی خانواده شهدای مسیحی ساکن تهران حضور یافته‌اند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها