چرا سایت شفافیت حقوق‌های نجومی افتتاح نمی‌شود؟

افشا کننده فیش‌های حقوق نجومی گفت: بعد از سال ۹۵ و بحث حقوق‌های نجومی قرار شد سایتی برای قراردادن فیش‌های حقوق مسئولین افتتاح شود، اما هنوز خبری نیست.

چرا سایت شفافیت حقوق‌های نجومی افتتاح نمی‌شود؟

حسن خسروآبادی در مراسم شفافیت گامی به سوی عدالت اظهار کرد: من در دولت نهم و دهم مدیر بودم و حقوق‌هایی که پرداخت می‌شود ربطی به اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن فرد ندارد.

وی افزود: اصل 142 قانون اساسی اجرا نمی‌شود؛ در این اصل گفته می‌شود کارمند دولت حق ندارد در شرکت خصوصی فعالیت کند، اما در حال حاضر بعضی از وزرا مالک تعداد زیادی شرکت‌های خصوصی هستند.

افشا کننده فیش‌های حقوق نجومی خاطر نشان کرد: کشورهای دیگر مدت‌هاست به شفافیت رسیده‌اند، اما ما هنوز شروع نکرده‌ایم.

خسروآبادی اضافه کرد: انقلاب شروع شده است، اما رفتار امروز مسئولین، رفتار انقلابی نیست و این ما هستیم که باید جمع شویم تا بساط سرمایه‌داری از کشور جمع شود.

وی تصریح کرد: امروز در لواسان از هر دو جناح صاحب ویلا پیدا می‌شود و بعضی از وزرا در آنجا برای کار تولیدی زمین گرفته‌اند اما کاری نکرده‌اند.

این مدیر دولت نهم و دهم افزود: آقای کرباسچی برای پرورش میگو در هرمزگان 400 هکتار زمین گرفتنداما هیچ کاری در آنجا انجام نشده است.

خسروآبادی تاکید کرد: بعد از بحث فیش‌های حقوق نجومی قرار بر تاسیس سایتی برای قرار دادن فیش‌های حقوقی مسئولین شد، اما از 95 تا الان که قول افتتاح آن را داده بودند هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

وی در واکنش به حرف یکی از دانشجویان که گفت دشمنان از این افشاگری‌ها استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: دشمن فسادی است که به بدنه سیستم نفوذ کرده است، وگرنه آمریکا عددی نیست.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها