اکران فیلم خواب سنگین پیرمرد در مجارستان

فیلم کوتاه

اکران فیلم خواب سنگین پیرمرد در مجارستان

فیلم کوتاه داستانی"خواب سنگین پیر مرد" ساخته ساخته مصطفی رستم پور و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان فارس در جشنواره بین المللی مدیاویو مجارستان بخش ON THE ROAD راه یافته است.

این جشنواره اول مارس ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد؛ این فیلم پیش از این در جشنواره بین‌المللی lift-off film festival انگلیستان حضور پیدا کرده است.

فیلم "خواب سنگین پیر مرد" در مدت ۱۵ دقیقه، روایتگر داستان زندگی پیرمردی است که در روزهای سخت و دشوار دوران کهنسالی در پیله تنهایی اسیر شده و اهل خانه و خانواده او را تنها گذاشته‌اند، تنهایی‌هایی که در نهایت جولانگاهی برای یکه تازی مرگ و جان دادن می‌شود.

عوامل فیلم این فیلم کوتاه عبارت از، کارگردان: مصطفی رستم پور، نویسنده: مجتبی رستم پور دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدصادق محمدنیا، بازیگران: عبدالرسول نیکخواه، محمدحسین محمدنیا

نور و تصویر: مهدی فلامرزی، دستیار تصویر: مجید نامدار، صدابردار: حمید حامی، دستیار صدا: ابوطالب روشنفکر، تدوین: مصطفی رستم پور، تصحیح رنگ و نور: علی رهنما، منشی صحنه: زهره دهقانی، عکاس: احسان اطمینان، طراح صحنه: علیرضا دوکوهکی، مجری طرح: دانیال علیزاده، طراح لباس: علی نصرتی، گریم: امیر دست زن، مدیر تولید: احسان اطمینان، جانشین تولید: مسعود شاکر، مدیر صحنه: حمید اکرمی، مدیر صحنه: حمید اکرمی، مدیر تدارکات: سید علی آقایان، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان استان فارس هستند.

مصطفی رستم پور (مهزیار) متولد ۱۳۶۸ در فسا می‌باشد، وی از سال ۱۳۸۷ نویسندگی و شاعری را به صورت جدی پیگیری کرد و پس از سال‌ها سرودن عاشقانه‌هایش، نخستین مجموعه شعر خود را در سال ۱۳۹۲ به نام نیلوفر مرداب در دو جلد به چاپ رساند و در سال ۱۳۹۵ چاپ کتاب «ما فراموش شدگانیم» و «قلمم می گرید» را به کارنامه کاری خود اضافه کرد. مهزیار دو مجموعه ادبی با عنوان «نیلوفر در آینه» و «تن‌های تنها» را در سال ۱۳۹۷ به چاپ رساند. عطش او به آموختن همچنان ادامه داشت تا اینکه در هنگام گذراندن دوران خدمت سربازی به حرفه بازیگری و کارگردانی علاقه‌مند شد و دوره فیلمسازی را درسال ۹۵ در انجمن سینمای جوانان استان فارس گذارند و به صورت جدی فیلمسازی را پیگیری کرد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها