توضیحات جدید سرپرست تامین اجتماعی درباره سبد حمایتی کالا

 سرپرست سازمان تامین اجتماعی توضیحات جدیدی را در خصوص بسته حمایتی و یا سبد کالا به بیمه‌شدگان سازمان ارائه داد.

توضیحات جدید سرپرست تامین اجتماعی درباره سبد حمایتی کالا

محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی را در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی ارائه داد. زدا درباره پاسخ به سؤالاتی که در خصوص سبد حمایتی کالا می‌شود، گفت: بسته حمایتی به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که دریافت ماهیانه خانوار (تمامی اعضا) کمتر از سه میلیون تومان در ماه باشد.

وی ادامه داد:‌ به هر خانواده یک بسته حمایتی تعلق می‌گیرد بنابراین اگر یکی از اعضای خانواده قبلا تحت عنوان کارمند دولت بازنشسته سازمان تامین اجتماعی یا ساسیر صندوق‌های بازنشستگی، عضویت یک فرد رد سازمان بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته حمایتی دریافت کرده باشد بسته جدیدی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود:‌مبنای اعضای یک خانوار ثبت‌نام در سازمان هدفمندی است اگر افراد یک خانوار در سازمان تامین اجتماعی با سازمان هدفمندی متفاوت باشد مبنا سازمان هدفمندی خواهد بود.

زدا گفت: بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار و به شماره‌ای که در سازمان هدفمندی اعلام شده است، واریز می‌شود. امکان دارد بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی فرد دیگری را در سازمان هدفمندی به عنوان سرپرست معرفی کرده است و بسته حمایتی به حساب سرپرست واریز شده است.

وی گفت:‌افرادی که از طریق کدهای دستوری اعتراض خود را ثبت نموده‌اند توسط وزارت تعاون،‌کار و امور اجتماعی مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند و از طریق ارسال پیامک به افراد مشمول (جا ماندگان بسته حمایتی) اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: قابل توجه افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند و از طریق کدهای دستوری *۱۴۲*۸+ و *۱۴۲۰*۸+ اعتراض خود را ارسال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به آدرس WWW.DI.TAMIN.IR/ SABADKALA از نتیجه بررسی‌های صورت گرفته مطلع شوند.

منبع: فارس

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • منصور عربپور
    0

    سلام چرا افرادی که بی کارند سبد حمایتی شاملشون نمیشه این انصاف نیست.

  • مجید
    0

    سلام مسول محترم . لیست بیمه ما که دست سازمان تامین اجتماعی هستش دریافتی ما دقیق مشخصه چرا شما پیگیری نمی کنید که چرا بحساب خیلی ها واریز نشده ....ضمنا کد دستوری که دادید تا حالا کسی موفق نشده اعتراض خودش اطلاع بده ...ممنون بیشت شفاف سازی بشه

  • میرزایی
    0

    سلام متاسفانه به حساب منم واریز نشده اما پیامک زدم قبلا و پیامک دادن واریز شده عجیبه امروزم این سایت را که نوشتن متاسفانه اصلا نمیشه وارد شد و پیام میده که سرو را پیدا نمیشه کرد.

  • شهروند بسیار بسیار عصبانی
    0

    وقتی از 6 میلیون به 3 میلیون نفر فقط دادند یعنی پول 3 میلیون نفر رو بالا کشیدند و یه آبم روش خوردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها