شمسایی: دنبال پس گرفتن آقای گلی جهان نیستم/ کاری از دستم برنیاید، یک ثانیه هم نمی‌مانم

ملی پوش پیشین فوتسال در مورد پس گرفتن دوباره عنوان آقای گلی از بازیکن برزیلی می‌گوید که دنبال آقای گلی نیست و رکورد برای شکستن است.

شمسایی: دنبال پس گرفتن آقای گلی جهان نیستم/ کاری از دستم برنیاید، یک ثانیه هم نمی‌مانم

وحید شمسایی، عضو کمیته فنی فوتسال و ملی پوش پیشین ایران در مورد دیدار دوستانه‌ای که قرار بود برگزار شود تا دوباره رکورد آقای گلی را از فالکائوی برزیلی پس بگیرد، گفت: نمی‌توانم در مورد خودم حرف بزنم. تاج این موضوع را به پرهیزگار سپرده است. نه دنبالش هستم و نه برایش دست و پا می‌شکنم. معتقدم رکورد برای شکستن است. من این رکورد را ۱۰ سال از یک برزیلی گرفتم الان هم یک برزیلی از من گرفته است. روزهایی که باید افتخارآفرینی می‌کردیم اگر مردم قبول کرده باشند کردیم و اگر نه حتماً نتوانستیم شاگرد خوبی خوبی باشیم.

او در مورد برنامه کمیته فنی برای وارد کردن باشگاه‌های بزرگ به بخش فوتسال بیان کرد: اگر قصدمان نگاه ویژه به اهداف بلندمدت باشد، باید تیم‌های بزرگی را مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و.. به فوتسال وارد کنیم. مثل بارسلونا که در بخش فوتسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. چند سال پیش استقلال و پرسپولیس در لیگ حضور داشتند. استقلال سابقه قهرمانی را هم دارد و خودم از این تیم شروع کردم. پرسپولیس هم همیشه جزو مدعیان قهرمانی بود و بازیکنان ملی‌پوش زیادی داشت.

شمسایی در این مورد افزود: علاوه بر این باید تیم‌ها و کسانی که در فوتسال تأثیرگذار بودند را وارد کار کنیم. مثل خانواده دبیری که باید درد و دلشان را بشنویم که چرا با وجود سابقه سومی در آسیا و قهرمانی در ایران از لیگ کنار کشیدند؟ باید آن‌ها را متقاعد کنیم که به لیگ برگردند. تیم تأسیسات دریایی هم در زمان ریاست منوچهری به طور جدی پیگیر فوتسال بود و در طول سه سال دو قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی را در آسیا کسب کرد. اما منوچهری الان در یک شرکت هم طراز با تأسیسات دریایی فعالیت می‌کند. اگر مجابش کنیم که به لیگ وارد شود به معنی برنده بودن است.

او با بیان این که تمام این موارد در جلسه کمیته فنی بررسی می‌شود، ادامه داد: هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس هم باید استقبال کنند و هر کسی از ارتباطاتش استفاده کند تا این رشته را جلو ببریم. وحید شمسایی عشق صندلی، میز و جایگاه را ندارد و اگر کاری از دست‌مان برنیاید نشستن بر این صندلی به درد نخور است. اگر در این زمینه موفق نباشم یک ثانیه هم نمی‌‎مانم.

شمسایی در مورد آغاز این برنامه بیان کرد: لیگ هنوز تمام نشده است. باید در مدت تعطیلی لیگ و اتفاقات تیم ملی برای این کار جلسه داشته باشیم. نمی‌توانیم بدون بررسی شرایط به کسی بگوییم در لیگ تیم‌داری کند. باید همه این شرایط را در نظر بگیریم، نه این که الکی خودمان را خرج کنیم اما نتیجه‌ای به دست نیاوریم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها