کلوپ:فکر می‌کنید پلی‌استیشن است!؟

کلوپ، سرمربی لیورپول، در واکنش به انتقادهای اخیر به شرایط خط حمله تیمش، اعلام کرد که فوتبال به آن سادگی که در بازی های کامپیوتری دیده می شود، نیست.

کلوپ:فکر می‌کنید پلی‌استیشن است!؟

لیورپول در حالی در خانه اورتون با تساوی 0-0 متوقف شد که در کل 90 دقیقه، تنها سه شوت به چهارچوب داشتند. این سومین بار در چهار دیدار اخیر است که قرمزها موفق به گلزنی نشدند و اکنون گروهی معتقدند که تیم کلوپ نتوانسته با فشار قرار داشتن در کورس قهرمانی کنار بیاید.

آنها اکنون در فاصله 9 هفته تا پایان فصل، با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی، در رتبه دوم جدول قرار دارند.

او در کنفرانس مطبوعاتی پایانی بازی، در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشت تیمش در خط حمله، دست به ریسک بیشتری می زد، گفت:" ما پلی استیشن بازی نمی کنیم. فکر می کنید ما امروز به اندازه کافی ریسک نکردیم؟ این چیزی است که می خواهید بپرسید؟

باید بگویم این بسیار سوال ناامیدکننده ای است زیرا به این معنی است که فوتبال خیلی آسان است. من به بازیکنان گفتم بیشتر ریسک کنند:" پسرها به زمین بروید و برای گل زدن تلاش کنید". آیا دیداری وجود دارد که در آن برای پیروزی تلاش نکنیم؟

بردن یک مهاجم اضافی به زمین برای حمله کردن دیوانه وار، در حالی که 9 هفته به پایان باقی مانده؟ شما فکر می کنید این پلی استیشن است؛ یک مهاجم اضافی به زمین ببرید و بازی را تغییر بدهید. اما اینطور نیست. ما به اندازه کافی تهاجمی بازی کردیم. فوتبال اینطور که فکر می کنید، کار نمی کند.

هنوز 9 دیدار تا پایان فصل باقی مانده. ما مثل شما، تمرکزمان را از دست نداده ایم. این دومین بار است سوالی می پرسید که من واقعا درک نمی کنم. نمی توانید با 5-4 مهاجم بازی را شروع کنید؛ اینکه هیچ کاری نکنید و فقط گل بزنید. ما یک تیم هجومی دلریم و ریسک هم می کنیم؛ در این تردیدی وجود ندارد اما اینطوری که شما فکر می کنید، نیست.

اینطور نیست که ما در یک لحظه، بگوییم "حالا همه چیز را ول کنید و بروید گل بزنید". در لیگ برتر نمی توانید اینطور بازی کنید.

ما هفته آینده با برنلی بازی می کنیم. اگر ما فقط حمله کنیم، آنها به طور 100 درصد در ضدحملات کار ما را تمام می کنند. آنها منتظر ما نمی مانند. آنها می بینند که ما در کجا مشکلی داریم و ما را تنبیه می کنند.

مثل همیشه، در هر بازی آنطور که باید آماده می شویم. ما همه ریسک های ممکن را می پذیریم اما نمی توانیم بیش از 100 درصد ریسک کنیم."

کلوپ همچنین در مورد دیدار در گودیسون پارک گفت: "به دلایل مختلفی بازی دشواری برابر اورتون تندخو داشتیم و نتیجه رضایت بخش است. باد شدیدی در استادیوم می وزید و این موضوع به هیچ یک از دو تیم کمک نمی کرد. ما سه یا چهار شانس مهم را توسط محمد صلاح و فابینو به دست آوردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم اما من به یاد نمی آورم که اورتون هم شانس گلزنی داشته باشد.

محمد صلاح نیز تمام تلاش خود را تا آخرین لحظه انجام داد و لیورپول باید تا پایان فصل با رقبای خود و البته اتفاقات و شرایط مبارزه کند. این دربی نیز تمام شد اما در مقابل رقیبی که دو برابر حالت عادی انگیزه داشت یک امتیاز گرفتیم.

ما باید وضعیت خود را همانطور که هست بپذیریم. چند روز دیگر در استادیوم آنفیلد باید به مصاف برنلی برویم و گرچه آن بازی در فاصله کوتاهی از اینجا برگزار می شود، اما یک مسابقه کاملا متفاوت است. ما باید ثبات داشته باشیم و برای کسب نتایج بهتر رقابت کنیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها