علی دایی: عمدا نخواستم احمدی‌نژاد را ببینم/ زوری به تیم امید بازیکن نمی‌دهم

در روزهای اخیر حرف و حدیث‌های زیادی درباره ماجرای همسفری علی دایی و محمود احمدی‌نژاد مطرح شده است، اما سرمربی سابق تیم ملی ایران رسما تاکید دارد که شخصا و عمدا به گونه‌ای رفتار کرده که با محمود احمدی‌نژاد رودرو نشود.

علی دایی: عمدا نخواستم احمدی‌نژاد را ببینم/ زوری به تیم امید بازیکن نمی‌دهم

علی دایی درباره حواشی اخیر بازگشتش از شهر جم وهمسفر شدن با محمود احمدی‌نژاد سخن گفت. او با صراحت تاکید کرد که علاقه‌ای نداشته با رئیس جمهوری سابق ایران رودرو شود و با او سلام وعلیک کند. سرمربی تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به در اختیار قرار ندادن بازیکنانش به تیم ملی امید هم گفت: وقتی چهار بازیکن قرار است از تیمش به تیم ملی امید بروند و خودش به آنها نیاز دارد، چرا باید اجازه دهد بازیکنانش در اردوی تیم ملی امید حضور داشته باشند؟

متن کامل این گفت‌وگو با علی دایی را در ادامه می‌خوانید.

* ابتدا درباره وضعیت تیم‌تان صبحت کنید. با استعفای رضا درویش خیلی‌ها انتظار داشتند مشکلات مالی باشگاه برطرف شود. آیا این اتفاق افتاده است؟

قرار است که مشکلات برطرف شود. با جدایی آقای درویش و آمادن آقای مدبر منتظر هستیم تا هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه برطرف شود تا با تمرکز کامل به کارمان ادامه دهیم.

* اخیراً خودتان هم جلسه‌ای با وزیر صنعت و معدن داشتید که خیلی‌ها تصور کردند این جلسه برای حل مشکلات مالی باشگاه است. آیا در آن جلسه درباره مشکلات مالی تیم هم صحبتی شد؟

آن جلسه دوستانه بود و درباره باشگاه سایپا صحبتی نکردیم. در این جلسه سعی کردیم درباره صنف خودمان و مشکلاتی که برای ورزشی‌ها پیش آمده صحبت کنیم.

جوان‌ترین تیم لیگ برتر را دارم و اگر قرار باشد چهار بازیکن هم به تیم امید بدهم دیگر با کدام بازیکنان در لیگ بازی کنم؟

* شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید. فکر می‌کنید بتوانید در پایان فصل سهمیه آسیایی را کسب کنید؟

شرایط واقعاً سخت است. ۵ تیم اول خودشان را خوب جدا کردند و کار ما بسیار سخت است اما ما سعی‌مان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. طی یک سال و نیم اخیر سرمایه‌گذاری خوبی روی جوانان‌مان انجام دادیم و امیدواریم با کمک آنها بتوانیم نتایج خوبی در لیگ بگیریم. سایپا قطعاً می‌توانند در سال‌های بعد با اتکا به این جوانان شرایط بسیار خوبی هم داشته باشد.

* این روزها اعتراضات به فشردگی لیگ بسیار زیاد شده است. آیا این فشردگی لیگ روی کار شما تأثیر می‌گذارد؟

متأسفانه طوری برنامه‌ریزی شده که بازی‌های ما فشرده شده است. الان هم که دو بازی عقب افتاده برابر پیکان و ذوب‌آهن داریم که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

* اردوی تیم ملی امید آغاز شده و شما بازیکنانتان را در اختیار تیم امید قرار ندادید. آیا علت خاصی داشت؟

بازیکنانم برای من بازی می‌کند و این همه سرمایه گذاری کردیم که از آنها استفاده کنیم. من نمی‌توانم بازیکنی که برای تیمم بازی می‌کند را به تیم ملی امید بدهم. من جوان‌ترین تیم لیگ برتر را دارم و اگر قرار باشد چهار بازیکن هم به تیم امید بدهم دیگر با کدام بازیکنان در لیگ بازی کنم؟ اگر ببینید، در همین بازی قبلی دو بازیکن امید ما برای‌مان فیکس بازی کردند. ابوالفضل جلالی و محمد سلطانی مهر برای ما فیکس بازی کردند و از امیرحسین حسین‌زاده هم استفاده کردم. من یک سوال دارم. چگونه می‌شود آقای کرانچار و تیم فنی شأن سلطانی مهر را خط زده‌اند و در اردوی قبلی دعوت نکردند اما وقتی من روی آنها کار می‌کنم و آمادشان می‌کنم و تیمم را بر اساس آنها می چینم دوباره به تیم ملی امید دعوت می‌شوند؟ این بازیکن در اردوهای قبلی اصلاً دعوت نمی‌شدند و وقتی هم از تیم ملی امید به تیم ما بازگشته بودند واقعاً شرایط بدی داشتند. ما روی جوانانمان کار کردیم تا آنها را به بهترین کیفیت برسانیم. من از شما می‌پرسم اصلاً پیش از این کسی ابوالفضل جلالی یا امیرحسین حسنی را می‌شناخت؟ چطور می‌شود تیم‌های دیگر بازیکنی که به آن احتیاج ندارند به تیم ملی امید می‌دهند اما من بازیکنی که از آن استفاده می‌کنم به تیم ملی امید بدهم؟ اصلاً چنین چیزی می‌شود؟ وقتی من چنین کاری کنم چطور از تیم من انتظار کسب نتیجه دارید. من یک سال و نیم روی این بازیکنان کار کردم و الان جایگاهی در تیم من پیدا کردند اما می‌گویند آنها را به تیم ملی امید بدهم. وقتی بروند و برگردند دوباره چه جایگاهی در تیم من خواهند داشت.؟

محرومیت بازیکنانم؟ برای چه باید محروم کنند؟ مگر ما الان در فیفا دی هستیم؟ بر اساس چه قانونی می‌خواهند محروم کنند. مگر با زور می‌شود کاری انجام داد؟ اگر زوری باشد که به هیچ عنوان بازیکنانم را به تیم امید نمی‌دهم

* البته مسؤولان فدارسیون فوتبال و تیم ملی امید تهدید کردند در صورت حضور نیافتن بازیکنانتان در تیم ملی امید آنها را محروم می‌کنند. نگران تبعات آن نیستند؟

محرومیت بازیکنانم؟ برای چه باید محروم کنند؟ مگر ما الان در فیفا دی هستیم؟ بر اساس چه قانونی می‌خواهند محروم کنند. مگر با زور می‌شود کاری انجام داد؟ اگر زوری باشد که به هیچ عنوان بازیکنانم را به تیم امید نمی‌دهم. بگذارید محروم کند تا ببینم می‌خواهند چه کار کنند. هر چیزی قانون دارد و براساس حساب و کتاب انجام می‌شود. مگر می‌شود بی حساب و کتاب بازیکنی را محروم کنند؟ اصلاً مگر تیم ملی امید با این بازیکنان قرارداد دارد؟ باشگاه با آن بازیکنان قرارداد دارد و باشگاه است که می‌تواند در مورد بازیکنان تصمیم بگیرد. مگر فدراسیون با آنها قرارداد بسته که بخواهد محروم‌شان کنند؟ به جای اینکه بیایند و تهدید کنند بهتر است راه درست را انتخاب کنند. تیم امید در بهترین شرایط بازیکنان ما را گرفت و برای یک بازی دوستانه برد و بدون کوچک‌ترین مشکلی استفاده کرد ما همیشه با تیم ملی امید همکاری کردیم اما همیشه دیده‌ایم که این همکاری ما نتیجه عکس داشته است. بعد که بازیکن بر می‌گردد از روند تیمی من خارج می‌شود و دیگر نمی‌تواند کمکی کند. مگر من چند بازیکن دارم که بخواهم ۴ تای آنها را هم به تیم امید بدهم؟ مگر در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنی جذب کردم چطور پس انتظار دارید که بازیکنانم را به تیم امید بدهم؟

* آیا از فدارسیون فوتبال و یا مسؤولان تیم ملی امید با شما تماس گرفتند؟

در این رابطه فقط آقای فتاحی با من تماس گرفت. اما من مانده‌ام که آقای فتاحی که دوست عزیز من است در سازمان لیگ کار می‌کند پس با چه عنوان وظیفه‌ای با من تماس می‌گیرد تا بازیکن به تیم امید بدهم؟ مگر در فدراسیون کسی دیگری کار نمی‌کند؟

با تهدید مگر از باشگاهی بازیکن می‌گیرند؟ انگار همه چیز در این ممکلتبا تهدید پیش می‌رود. تهدید را کنار بگذارید کار را باید با تعامل پیش ببرید. اگر تعامل کنند ما هم می گویم بسم الله بیاید ببینید چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم. اگر هم تعامل نکنند و زوری بخواهند کاری کنند ما هم بازیکنانمان را نگه می‌داریم

* یعنی انتظار داشتید مدیر تیم امید و یا مسؤولان این تیم با شما تماس بگیرند؟

دقیقاً همین است. آقای فتاحی را من دوست دارم اما هر چیزی راه خودش را دارد اینکه می‌گویند محروم می‌کنیم مگر به همین سادگی است. پس فدراسیون جهانی فوتبال چکاره است که آقایان به راحتی بازیکن محروم کنند؟ با تهدید مگر از باشگاهی بازیکن می‌گیرند؟ انگار همه چیز در این ممکلت با تهدید پیش می‌رود. تهدید را کنار بگذارید کار را باید با تعامل پیش ببرید. اگر تعامل کنند ما هم می گویم بسم‌الله! بیاید ببینید چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم. اگر هم تعامل نکنند و زوری بخواهند کاری کنند ما هم بازیکنانمان را نگه می‌داریم.

* طی روزهای اخیر حواشی خاصی برای برخی بازیکنان و ورزشکاران رخ داده است. از درگیری علیرضا حقیقی گرفته تا اتفاقی که برای فرهاد مجیدی رخ داد. به نظر شما چه موضوعی باعث می‌شود ورزشکاران ایرانی درگیر این حواشی می‌شوند؟

مطمئناً همه ما اشتباه می‌کنیم اما همه باید تابع قانون باشیم. خود من گاهی در زمان رانندگی شاید تخلفی کرده باشم اما با مأمورین با احترام رفتار کرده‌ام چون خودم را از مردم جدا نمی‌دانم. البته نمی‌شود این حواشی را فقط به ورزشکاران ربط داد. نیروهای انتظامی هم باید شرایط را درک کند. چندین سال قبل یک مسئله به ناحق میان من و یک مأمور نیروی انتظامی شکل گرفت که کار ما به دادگاه کشیده شد و در نهایت هم عذرخواهی کردند. من می‌گویم ما باید به وظایف پلیس احترام بگذاریم. اصلاً نباید به خاطر خلافی که مرتکب شده‌ایم اعتراض کنیم اما وقتی بی احترامی و بی حرمتی می‌شود کار سخت می‌شود. مطمئناً اشتباهات ما بیشتر از مأمورین نیروی انتظامی است اما آنها هم اشتباه می‌کنند و باید مراقب رفتارشان باشند. کاش این گونه رفتارها تکرار نشود. شاید یک مأمور نیروی انتظامی استقلالی و یا پرسپولیسی باشد و بخواهد به اصطلاح یک نفر را اذیت کند اما نباید این موضوعات رسانه‌ای شوند.

زمانی که سرمربی تیم ملی بودم صلاحم این بوده که چنین فردی (محمود احمدی‌نژاد) من را از تیم ملی کنار بگذارد و همیشه هم گفته‌ام مردم همه چیز را بهتر متوجه می‌شوند. من واقعاً دوست نداشتم با او (محمود احمدی‌نژاد) رو در رو شوم

* طی یک دو روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شما در پرواز بازگشت از جم به تهران همراه آقای احمدی‌نژاد بودید که نخواستید با او رو در رو شوید و حتی صندلی خود را تغییر دادید. داستان چه بود؟

خبر این موضوع را خواندم. نوشته بودند من به خاطر کینه‌ای که از آقای احمدی‌نژاد داشتم نخواستیم با او رور در رو شوم اما می‌خواهم بگویم من از هیچکس کینه ندارم. شاید از برخی رفتارها و برخی افراد خوشم نیاید اما از آنها کینه به دل نمی‌گیریم. همیشه گفته‌ام در زمانی که سرمربی تیم ملی بودم صلاحم این بوده که چنین فردی (محمود احمدی‌نژاد) من را از تیم ملی کنار بگذارد و همیشه هم گفته‌ام مردم همه چیز را بهتر متوجه می‌شوند. من واقعاً دوست نداشتم با او (محمود احمدی‌نژاد) رو در رو شوم. نه او و نه هیچ سیاست مدار دیگری هیچ وقت نمی‌بییند که علی دایی چیزی از او بخواهد. دلم نمی‌خواست اصلاً ایشان (محمود احمدی نژاد ) را ببینم.

* پس به همین خاطر صندلی خود را تغییر دادید تا با آقای احمدی‌نژاد رو در رو نشوید؟

بله به همین خاطر است. متأسفانه افکار ایشان (محمود احمدی نژاد) با افکار من فرسنگ‌ها فاصله دارد. عقایدی که ایشان دارند من قبول ندارم و اصلاً از نظر فکری به هم نزدیک نیستیم پس باید کنار هم می‌نشستیم که درباره چه موضوعی صحبت کنیم؟ همیشه سعی کرده‌ام شعار ندهم و اهل عمل باشم. و به همین خاطر از کسانی که فقط شعار می‌دهند و فقط می‌خواهند باشد خوشم نمی‌آید. به همین خاطر لزومی ندیدم با ایشان (محمود احمدی نژاد) رو در رو شوم. که سلام و علیک کنم.

طی این مدت سیاستمداران زیادی هم بودند که من اصلاً با آنها رو در رو نشدم گاهی اوقات با برخی از سیاستمداران در جای بودیم که فکر می‌کردم من پیش آنها می‌روم و سلام و علیک می‌کنم اما این کار را نکردم. واقعاً هم علاقه‌ای ندارم درباره این مسائل صحبت کنم و فکر و ذکرم را درگیر آنها کنم. عملکرد همه ما را مردم قضاوت می‌کند چرا که آنها بهترین قاضی هستند. ایشان (محمود احمدی نژاد) برای خودشان محترم است اما من کاری به این مسائل ندارم چون آدم سیاسی نیستم و به این مسائل فکر نمی‌کنم که یک سال و یا دو سال دیگر پست و مقامی داشته باشم فقط می‌خواهم در آرامش در کنار مردم باشم.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 125
  • کاربر ناشناس
    0

    اقای دایی کاش میشد بین شما ودکتر احمدی نژاد ی نظر سنجی سراسری برگزاربشود تا محبوبیت بین شما ودکتر مشخص شود هستند فقرا و افرادی در روستاها که اصلا شما را نمیشناسند ولی دکتر حامی وپشتیبانشون بود ودعای خیر همانها باهاش هست شما خیلی مغرور متکبر و تازه به دوران رسیده اید واحمدی نژاد در سراسر دنیا هستند کسانی که نامش را به نیکی یاد میکنند وحق شما در ان مقطع همان کاری بود که باهات کرد نشستن شما پیش دکتر چیزی از نجابت ایشان کم نمیکند شما هر روز بایکی کینه وکدورت دارید یک روز سلطان علی پروین یک روز عشق مردم علی کریمی و داوران بدبختی مثل رفیعی که شما باعث به کنار گذاشتنش شدید پس به پولت نناز که به شبی بند است به حسنت نناز که به تبی بند است زنده باد احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • سعید
      1

      مطما"باشید علی دایی محبوبتر است به مراتب هم از حسن کلید ساز وهم ازاحمدی نژاد

    • حسن بابایی
      0

      تنزل جایگاه دکتر احمدی نژاد در مقابل امثال سلبریدی هایی مثل دایی جفا در حق دکتر هست،دایی در مقامی نیست که بخواد با دکتر داخل یه نظر سنجی بشه،فقط تونست خودشو با اسم دکتر برسونه به تیتر خبرها،همین

    • کاربر ناشناس
      0

      دایی خیلی غلط کرده اگر دوکلام درست تلفظ کرد بیاد نظر بده

    • رامین
      1

      دروووووود برعلی دای ، برای ملت ایران وخودم خیلی متاسفم اره همچنان از امثاله احمدی نژاد،روحانی حمایت کنید لیاقتمون همیناست خدا ی جو عقل بهمون بده

  • مهدی اسفندیاری
    0

    برای ایشان متاسفم

  • علی
    0

    درود بر احمدی نژاد افتخار ما دیدن اوست

  • محمد احمدی
    0

    سلام....آقای علی دایی اصلا در درجه ای نیستند که بخواهند در مورد یک نفر که هشت سال رییس جمهور کشور بودند اظهار نظر کنند،ایشون فقط یک فوتبالیست درجه پایین بودند و هستند.

  • دائی شناس
    0

    علی دائی حالا کی هست که باز او بخواهد احمدی‌نژاد را قبول داشته باشی یا نداشته باشه.من هم برای امثال علی دای هیچ ارزشی قائل نیستم اون بهتره حالا بره جواب قوه قضائه را بدهدو پول مردم را بر ساخت خانه براي زلزله زدگان کرمانشاه گرفته را بده و قوه قضاییه عنوان مجرم احضارش کرده را بده بعد بياد نسبت به احمدي نژاد نظر بده

    نظرات شما -
    • hamed
      1

      جالبه ها شماها ک از قوه قضاییه انزجار میکردین حالا قوه شده اقا خوبه امسال احمدی نژاد ک‌ب فکر قدرت هستن یا همین روحانی ناااااخن علی اقا هم نمیشن علی اقا مردمیه خیلی پیشنهادها شده ولی قبول نکردن اونایی هم ک نشستن میگن کو‌ پول زلزله زده ها برن ی سرپل ذهاب یا حداقل بپرسن علی اقا چی ها کرده چند تا خونه ساخته سلطان علی دایی

  • سید جواد تفریشی اصل
    0

    آقای دایی!! پس تو که از آدمای حراف خوشت نمیاد پس چرا از روحانی دفاع میکردی؟؟؟ حرفتو با عملت یکی کن!!

    نظرات شما -
    • hamed
      0

      اقای روحانی اگه ایراد مدیریتی داشت تو همون دور اول هم اینطوری میشد علی اقا هم تو دور اول ازشون حمایت کردن حالا توی دور دوم دعوا شده سر اف ای تی اف اقای روحانی میگن تصویب بشه ب اصطلاح اصولگراها هم میکن تصویب نشه این اقای روحانیه از خدابیخبر ک درک نمیکنه مردم تو فشار شدیدن اومده زورشو ب مردم میزنه تا تصویب بشه ایشالله ک اینا با هم آشتی کنن تا همه چی بروز قبل بازگزده

  • علیرضا
    0

    علی دایی اشتباه مرتکب شده چون احمدی نژاد همچنان محبوب میلیونها ایرانی است.

  • Davood
    0

    سلام آقای دایی نظرش برا خودش مهم است.ولی کم لطفی کردن چون آقای احمدی نژاد شعار نمیداد مرد عمل بود.

  • سید اسماعیل موسوی
    0

    خود علی دایی از همه بدتره ی آدم مغرور و خودخواه و دنبال ریا و تزویر آدم دورو کسی که بخاطر بزرگ کردن خودش با احساسات و عواطف مردم بازی میکنه دل خوشی از احمدی نژاد هم نداریم اما از آدم خودخواه و مغرور که به خودش میگه دنبالم نیا بو میدی هم متنفرم

  • محمد
    0

    سلبریتی ها مثل بچه هایی هستند که فقط در خونه مردم زنگ میزنن و فرار میکنن. هیچ وقت جرات مناظره و گفتگو رو در رو ندارند،

  • ناصر انصاری
    0

    چون الان احمدی نژاد در راس قدرت نیست عقاید دایی و احمدی نژاد به هم نمیخوره ! ولی اگه الان احمدی نژاد رئیس جمهور بود یا حتی حسن روحانی تو اون پرواز بود عقاید دایی و اون فرد همچین قشنگ با هم جفت و جور میشد که نتونی از هم جداشون کنی ? هعععییییی روزگااااااااااررررررر

  • Aliko
    0

    الان خیلی ها اهل شعار دادنن فقط علی دایی عزیز

  • رقیه شکرانی
    1

    سلام آقای دایی عزیز شما یک مردواقعی هستی احمدی نژاد فقط حرف میزنه خوب کاری کردی عزیزم برادرم دستت دردنکنه حیف تونیست بشینی با ی عده دروغ گو حرف بزنی من یک خانم هستم با حقوق 1200000هزارتومان بازنشستگی با ی همسر دیالیزی اینا واسه ما هیچ کاری نکردن همش دروغ میگن.زنده باشی همزبان منم ترک زبانم.

  • علی
    0

    تنها مرد عمل ایران رو میگه مرد شعار آخر الزمان شده والا

  • محمد
    0

    بزرگترین دروغ یک انسان: من سیاسی نیستم.

  • رضا
    0

    علی آقاتکلیف پولهایی که برای زلزله زدگان جمع کرد چی شد؟

  • رضا
    0

    علی آقاتکلیف پولهایی که برای زلزله زدگان جمع کرد چی شد؟

    نظرات شما -
    • عباس
      1

      ته خون نشستی میگی پولهای زلزله زدها چی شد برو سرپل ببین علی دایی چندتا خونه ساخته پس بی خودی چرند نگولجن پراکنی هم نکن

  • هامون
    0

    خوب معلومه که افکارت به احمدی نژاد نمیخوره،تو طرفدار روحانی هستی که مملکت را به اوضاع اسفناک رسونده.احمدی نژاد اگه یک کار درست هم کرده اخراج تو از تیم ملی بود که ضعیف ترین نتایج را گرفتی.راست میگی مردم فراموش نمیکنن باخت به عربستان تو آزادی و دریغ از یک عذر خواهی

  • داود
    1

    درود برعلی دایی که روحیه خوانمردی آقای تختی جهان پهلوان را به ارث برده .ایشان مثل بعضی سلبریتی های خودفروخته حکومتی نیست .علی دایی تا عبد درذهن وفکر مردم زلزله زده غرب ایران وملت بزرگ ایران خواهد ماند.دیکتاتورها یا بدلشون آمد ویا باهزاران محافظ وبادی گارد.بجای کمک به مردم کمک های مردمی را فرستادن سوریه وفلسطین .

    نظرات شما -
    • غلط گیر
      0

      شما ساده لوح ها کی میخواهید از خواب بیدار شید، اگه جوونهامون نمیرفتند سوریه ، الان تو بغل یه داعشی بودی. همین شماها بودید که مملکت رو دادید دست یه مشت پیرمرد سرمایه دار، احمدی نژاد هرچی باشه یه موش می ارزه به کل هیکل حسن کلید ، ضمناً اول فارسی یاد بگیر بعد نظر بده آقای ( عبد ) !

    • محمد
      0

      کامنتها رو بخوان! رای های مثبت و منفی رو هم ببین. تمام شد اون دوره ای جذب هوادار با بلیط سینما و مشهد و چلوکباب ....!!!

  • احمدامین آبادی
    1

    با دایی موافقم

  • نگین
    1

    ای کاش سردمداران این رژیم کمی از شجاعت و مردانگی و اهل عمل علی دایی یاد می گرفتند ان وقت وضع بدین گونه نبود

  • محمد
    0

    کوبیدن قالیباف و حمایتت از روحانی به خاطر این بود که قالیباف کار نمیکرد و شعار میداد؟ و روحانی رو کاری (خخخ) و به دور از شعار یافتی؟ از این تناقضات خاشقچی خاشقچی نشی دایی

  • علی ملکی
    0

    کبوتر با کبوتر. باز باباز سرمایه دار با.... بی مایه با....

    نظرات شما -
    • ابوالفضل
      0

      راست میگی محمد گشنه است هنوز بینوا گوجه از سر کوچه میخرید از بیرون خبر نداشتد

  • علی کریمی
    0

    دایی جون چارتا خونه ساختی تو کرمانشاه شدی مرد عمل ولی احمدی نژاد چهار میلیون مسکن مهر ساخت شد مرد شعار منصف، دایی جون ناپلئون نشو!!!

  • اکبر
    0

    مگه تو کی هستی حیف دکتر احمدی نژاد نیست همنشینی چون تو داشته باشه

  • سارا امیدی
    1

    یاشا اردبیل بالاسی مین یاشا

  • یوسف ارجمند
    0

    اقایی دایی شما دربرابر احمدی نژاد هیچ پخی نیستی اتفاقا احمدی نژاد تنها کسی هستش که به حرفاش عمل کرده تویه پولدار از خدا بیخبر از کجا میدونی احمدی نژادکیع

  • ‌کسبی
    0

    فکر میکنی کی هستی به فوتبالیست که همیشه به فکر پول هستید و خیلی خود خواه و متکبر

  • محمد علی مظفریان
    0

    خب این طبیعی که افکار اقای دایی با ایشان فرسنگها فاصله داشته باشه .اقای دایی یک پولدار که حامی نظام سرمایه داری در کشور هست تا منافعش به خطر نیفته و احمدی نژاد یک رییس جمهور مردمی که به فکر مردمش بوده اصولا نباید به هم بخورن ولی اینکه دایی روی صندلی کنار کسی که افکارش با او فرسنگ ها فاصله هست ننشسته بیشتر به فرهنگ او برمیگردد تا افکارش

    نظرات شما -
    • اهوازی
      0

      پس روی صندلی فرست کلاس چیکار میکرد.

  • سعید
    1

    درود بر علی دایی رو به میهن پشت به دشمن اصلاح طلب واصول گرا ندارد قابل توجه پاچه خواران

  • بابایی
    0

    با سلام علی دایی یک مرفه بی درد است وطبیعی است که حرف آقای احمدی نژاد را نفهمد

    نظرات شما -
    • ابوالفضل
      1

      توی زلزله کرمانشاه احمدی نژاد چه غلطی کرد ؟؟؟ نبود چرا ؟؟؟؟

    • محمد
      0

      احسنت. به اسم کمک به زلزله زده ها، برای جذب رای کمیته های ورزشی و فوتبال دنیا ، اومدن شو اجرا کردن و البته هزارتا دزدی هم کردن. برسه به دست اون احمقی که فکر میکنه، ملاک آدم بودن، کمک به زلزله زدگان است.

  • دلدار وطن
    0

    اقای دایی تو وگنده تر از توهم به پای احمدی نژاد نمیرسی اصلا اشتباه بوده به تو بغل دست کسی که 8سال خدمتگزار مردم بوده جا دادند شما نان به نرخ روز میخوری برای ملت افتخار است کنار مردی بنشینند که ساده وبی ریا بود نه مغرور ومتکبر و مثل اربابت روحانی دروغگو دهنت را ببند برو اول حرف زدن بلد شو بعد معرفت یاد بگیر بعد پولهای کثیف هدایتی راپس بده بعد پول مردم بدبخت زلزله زده را بده بعد هم غیرت ومعرفت را از سلطان علی پروین سرورت علی کریمی و مرد اخلاق کریم باقری یاد بگیر

    نظرات شما -
    • امیر علی
      0

      دمت گرم

  • علی محبی
    0

    آقای احمدی نژاد امثال شماهارو به نون ونوا رسونده

  • ماریا صادقی
    0

    کنار احمدی نژاد نشستن لیاقت میخواهد که نصیب هرکسی نمیشود احمدی نژاد یعنی عشق صداقت و پاکی جانم فداش مرد عدالت

    نظرات شما -
    • Ali
      1

      احتراما خطاب کسانی که پشت آقای احمدی نژاد هستند: نمیدونم فراموش کردین که آقای احمدی نژاد چه رزومه ای داره و تو دوره خودش چه بلایی سر مردم و اقتصاد ایران آورد بابا تروخدا چشماتونو باز کنید فاتحه اقتصاد ایران از دوره احمدی نژاد خونده شد دقیقا همین بلایی که آقای روحانی سر مردم آورد و آقای احمدی نژاد هم آورد فقط فرقشون این بود که بیس این اوضاع رو احمدی نژاد گذاشت یادتون رفته با چه جسارتی تو چشم مردم نگاه میکردو دروغ میگفت یه نمونش، مگه خودش کروبی و تمسخر نمیکرد که میخوای ماهی ۵۰ تومن از کجا بیاری به مردم بدی، بعد خودش شروع کرد به یارانه دادن اونم اواخر دوره اولش برای رای آوردن تو دوره بعد، اون زمان چی شد آسمون تپید که نظر ایشون برگشت شعارش مبارزه با فساد بود اما بیشترین فساد تا اون زمان تو دوره احمدی نژاد انجام شد، البته آقای روحانی روی احمدی نژادم سفید کرد پس مردم گذشته رو فراموش نکنید

  • عاطفه سرمدی
    0

    اقای دایی۴ خونه تو کرمانشاه ساختی انگار شاهکار کردی احمدی نژاد ۵ میلیون مسکن مهر برای مردم فقیر ساخت انصاف هم خوب چیزیه اقای دایی درست احمدی نژاد برکنارت کرد ولی دلیل نمیشه بی انصافی کنی

  • Ali
    1

    دم شهریار گرم نه تو فوتبال نه جای دیگه باج نمیده

  • حسین قزل
    1

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید،وبااحترام به جناب آقای علی دائی،حق باایشون است ورفتارشون بااحمدینژاد متوهم بسیاربجاوشایسته بوده،کاش مردمی که پای صحبتهای این جایزه لپ لپی مینشینن متوجه باشن که احمدی نژادبیراهه رفته وسرکارش باجن گیرها ورمالهاگره خورده وحرفهای توهم زا وبیجایی میزنه ،راست گفتن که گدا که معتبرشودازخدا بی خبرشود،ایشون بافضل خدا وبه اعتباررهبرانقلاب بزرگ شدنمک خوردونمکدون شکست. باتشکرازخبرفوری

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      یه چیزی گفتی شما که ازون حرفا بود این مردم بودند که نمک خوردند و نمکدان را شکستند مگه کم برامون تلاش کرد

  • فرزانه علوی
    0

    اقای دایی تنها مسؤلی که حرف و عملش یکی بود دکتر احمدی نژاده ۵ میلیون مسکن مهر ساخت شما از روحانی حمایت کردی معلومه که همفکر احمدی نژاد نیستی شما پولدار بی درد از فقر چه میدونی درود بر احمدی نژاد مرد عدالت جان خودمو ایل و تبارم فداش

    نظرات شما -
    • ابوالفضل
      0

      هنوز خونه هاش نیمه کارست ما که اسیریم و تحویل نگرفتیم

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا اقای دایی حق دارند ...چرا بابت باختشون مدال ندادند خیلی کار مهمی کردند که در مقابل عربستان باختند

  • محسن پ
    0

    اصلا علی دایی عددی نیست در مقابل احمدی نژاد

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی هم باید افتخار کنی که کنار انسان بزرگی بنشینی کاش این لیاقت نصیب من میشد .تقصیر شما نیست که این رفتارهای خارج از عرف میکنید .تقصیر کساییه که بین ورزشکاران تبعیض قایل میشن چرا به ورزشکاران در رشته دیگر توجه نمیشه انها هم به اندازه فوتبالیستها وقت میگذارند و

  • فهیم چ
    0

    هر دکتر احمدی نژاد که از خواب خودش برا مردم می زد اهل شعاره، یا پولدارها و متکبرینی مثل دایی ، معلومه کاخ نشینها از احمدی نژاد خوششون نمیاد

  • جواد
    0

    احمدی نژاد را بقایی و مشایی از مردم و خدمت به کشور گرفتند و زحمات و خدمات او از مجموع عمر تمام دولتهای هاشمی و خاتمی و روحانی بیشتر است علی دایی هم اگر وارد سیاست و جهت دهی رأی مردم نشود قابل دفاع است و همچنان اسطوره محبوبی خواهد ماند وگرنه بر غبار روی سنگ کشت می کند زحمات احمدی نژاد را نه فقط با علی دایی بلکه با مجموع دولتهایی که گفتم نمیشه مقایسه کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    مگه دویدن مستمر اونم دنبال یه چیزگرد که نه دست داره نه پا خیلی کار مهمیه که این روزا از فوتبالیست ها چیزای عجیب و غریب میشنویم .

  • هادی
    0

    باسلام وسعت نظر آقای دکتراحمدی نژاد بالاتر ازآنست که حتی شخصی مثل علی دایی رابه حضور نپذیرد اماقرارنگرفتن علی دایی درکنارنماینده واقعی ملت طبیعی است چون جایگاه اوآنجا نیست اوباید درکنارکسانی قراربگیرد که مثل خودش ازقِبَل این ملت یک شبه ره صدساله را رفته اند همان کسانی که به قیمت فقیرشدن ملت درکاخهای رویایی زندگی میکنند. اگرنبود نعمت خدادادی قد بیش از۲متر که به برکت آن توپ فوتبال به سراوبرخورد کرده ووارد دروازه تیمهایی مثل نپال ومالدیو و...میگردید شاید صاحبان قدرت بهانه ای برای علم کردن این بنده خدانداشتند واوهم بجای انداختن صدا درگلو اکنون درحال گذران عمر درولایت پدری بود.

    نظرات شما -
    • مش سعید
      1

      این تلاش کینه ورزانه طرفدارانی مثل شما برای تخریب یک ورزشکار دقیقا مشخص میکنه جنس شخصیتی و آداب اجتماعی رئیس سابق دولت و طرفدارانش چگونه هست. و به قول علی دایی مردم خودشان قضاوت خواهند کرد

    • هادی
      0

      درپاسخ به مش سعید: همانطور که شما گفتید اویک ورزشکارست این ورزشکار اگر حدواندازه واقعی خود رابشناسد( نه آن تصوری که قدرتمندان برایش ساخته اند )وپادرکفش یکی ازبزرگان این سرزمین که نه تنهامحبوب قلب وخدمتگزار ملت ایران بلکه امید دل مستضعفان جهان است ننماید لزومی به یادآوری توانایی هایش! احساس نمی شود.

    • مش سعید
      1

      اتفاقا مشکل عامه جامعه و به خصوص علی دایی به عنوان یک چهر مشهور ورزشی همین نکته ایست که بهش اشاره کردید دخالت های عجیب و غریب احمدی نژاد در کارهایی که تخصصش را نداشت بالاخص سیستم ورزش کشور بخیال محبوب شدن!! و همین خیال خام باعث ویرانی مملکت در ابعاد گوناگون خصوصا بخش هایی از فوتبال مملکت شد...

    • هادی
      0

      خبرننشستن یک ورزشکارکناررییس جمهورسابق آنقدر جذاب نیست که خبردوباربه مناظره طلبیدن رئیس جمهور مستقرتوسط رئیس جمهورسابق جذابیت دارد. همان رئیس جمهورسابقی که سالهاست بدون وقفه وپرحجم توسط کانونهای قدرت تخریب میشود. آیا ازخودسئوال نمیکنید چرااطراف اولی اینقدرتبلیغ میشود ودومی به کلی سانسورمیگردد؟ مشت نمونه خروارست.آیا ردپای قدرتمندان وسرمایه سالاران رادراین موضوع نمیبینید؟

  • سعید زم
    0

    خیلی جالبه اگه احمدی‌نژاد اهل شعار بود و اهل عمل نبود پس روحانی چیه؟!!!!هنوز فرق عمل و شعار رو نمیدونه اونوقت میاد عوامفریبی می‌کنه آقای دایی سیاه نمایی بسه باندازه کافی ریاکاری کردی این مردم فرق شعار و عمل رو میدونن.احمدی نژاد مثل روحانی پول مفت نداشت که به امثال شماها بده.مردم خیلی میفهمن تو بدون مردم هیچی نیستی

  • محمد مسعودی تجرق
    0

    اگر لیاقت شو داشتی میدیدی حتما لیاقت شو نداشت . شهریار ابله

  • شهاب
    1

    علی دایی فقط برای رضای خدا وکمک به مردم ستمدیده کار می کنند.تمام کسانیکه به علی دایی حمله کردن .شرافتمندانه نظرنداند. احمدی نژاد8سال رییس جمهودبود روحانی هم اکنون نزدیک به 6 ساله رییس جمهورند چه بلاهای که برسراین ملت نیاوردن چه اختلاس ها ودزدی ها که نکردن و......پس مقایسه عملکردجوانمردانه علی دایی سیاسیون سیاسی کار وکذاب ودزد نا عادلانه است

  • معرفت
    0

    اقای دایی طرفدارن احمدی نژاد با طرفداران تو فرق اساسی دارند .انها اصالت ملی مذهبی دارند ولی طرفداران تو و امثال تو قدرتشان در حد بادی هست که در توپ فوتبال اسیر شده وفقط شماها به باد بندید .نتیجه دویدن شما گلادیاتور های عصر نو فرقی با رقاصه های کاباره که فقط برای سرگرم کردن میدوید هیچ ارزش دیگری نداره.اونها هم پولدارند

  • ئیلان
    0

    احمدی نژاد محبوب قلبهاست علی دایی بهتره به زندگی لاکچری ادامه بده ...جانم فدای احمدی نژاد حامی محرومان

    نظرات شما -
    • م
      1

      محبوب دزدها، اختلاسگرا یا دل ها

  • ابهام
    0

    درود بر احمدی نژاد دایی هم سعادت نداشته کنار دکتر بشینه

  • رحیمی
    0

    سلام دایی در حدی نیست که کنار دکتر بشینه و خوب این موضوع رعایت کرده

    نظرات شما -
    • ابوالفضل
      1

      اره درسته محمود لیاقت نداره

  • مهدی بوربور
    0

    واقعا متاسفام برای دایی که خودش و خیلی بالا میدونه - واقعا تو افکارت به آقای احمدی نژاد نمیخوره - چون سطح فکری و شعور و شجاعت و مردانگی آقای احمدی نژاد خیلی از امثال علی دایی ها بیشتره ...

  • یزدان
    0

    آقای دایی عکست در حال بوسیدن سر روحانی دیدیم حالا که گند زده میگی سیاسی نیستم معلومه که افکار شما با احمدی نژاد مردمی همخوانی نداره

  • نعمت ملکی
    0

    علی دایی در برابر احمدی نژاد عددی نیست. اینکه نخواسته با احمدی نژاد رو در رو شود از ضعف شخصیتی ایشان است

  • فردی از اکثریت
    0

    آخه تو کی هستی که بخوای کنار دکتر بشینی مرفه بی دردی مثل تو چی می فهمه که کسی مثل احمدی نژاد برای قشر ضعیف جامعه(اکثر جامعه)چکار کرد برو آقا جون برو به همون لاکچری بازیت برس کت دکتر رو هم کثیف نکن

  • ابوترابی
    0

    سلام؛ اقای دایی درحدی نیست که کنار دکتر احمدی نژاد بشینه ؛چون نشستن در کنار دکتر لیاقت می خواد که دایی نداره ؛از طرفی دایی لازمه یکبار دیگر اون کت معروفشو بپوشه تا یادش بیاد چی بوده وچی شده !؛ضمنا یک نظر سنجی کنین ببینین کی محبوبیتش بیشتره دایی یا دکتر احمدی نژاد ؛؟!!

  • رضادهقان
    0

    من به شخصه از عملکرد آخر دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد دلگیرم ولی کار علی دایی از تکبر و خودشیفتگی کاذبی است که مثل حباب فقط او رو باد کرده...چند سال پیش یه عزیزی میگفت تو برگشت کریم باقری به همراه علی دایی از یه سفر خارجی ساعت۳بامداد با دسته گل به نیت استقبال خودمو رسوندم فرودگاه ولی اونجا دایی حاضر نشد یه عکس با من بگیره در حالی که باقری عکس گرفت...اینهمه تکبر برا چیه؟؟؟؟

  • ابوالفضل
    1

    واقعا متاسم برای کسانی که برای احمدی نژاد این پستها رو گذاشتن ////احمق بی سیاست // هنوز یه عده خام رفتارهای سیاسی محمودن

    نظرات شما -
    • ا-ی
      0

      از ادبیاتت معلوم که چه شخصیتی داری!

    • ایرانی
      0

      کاملا معلومه با سوادو با فرهنگی ،هه

  • میر حیدر بالیده
    1

    سلام لطفا با انصاف در مورد دایی قضاوت بکنید اطلاع ندارید صحبت نفرمایید موقع افتتاح خانه های مسکونی در سرپل ذهاب بنده اونجا بودم دایی حقشو ادا کرد ما مردم کرد دایی رو فراموش نمی کنیم در جواب اون اقای محترم نماینده قوه قضاییه هم حضور داشتند در ضمن همه انسانها معصوم نیستند همه ما دچار لغزش و انحراف می شویم چه احمدی باشه چه دایی چه حسن کلید ساز در ضمن سر دبیر محترم لطفا پیامهایی رو که با فحشو بد گویی و حرف های زشت همراه است انتشار نفرمایید به دور از ادبه مثلا ما فرهنگ چند هزار ساله داریم

  • امیر علی
    0

    آقای دایی هر موقع تونستی از زندگی لاکچری.خونه میلیاردی. ماشین لوکس دست بکشی اون وقت دم از مردانگی بزن تا مردم باورشان شه که شما مرد عملی نه شعار.

  • ایرانی
    0

    کاش آدمابدونن ازکجااومدن وچی شدن...آقای دایی همین مردم تورو دایی کردن وگرنه هیچی نبودی..توباهمه مشکل داری واقعاجای تاسف داره...دکتراحمدی نژادحرف نمیزدبلکه عمل میکردحامی ماهابودودشمن شماپولدارهاکه پول بادآورده ایی دارید..کاش هنوزم بودفقط دکترازپس شماهابرمیومد... احمدی نژادنیازبه باتوبودن نداره که فقط به فکرجیب خودتی.. راستی پولای سرپل ذهاب چی شد باهاشون بدهی های بانکی دادی وکاسبی خوبی کردی..این بدون انشاا...برات اومدنداشته باشه این پولا برای مردم جمع شده بودنه برای تومفت خور...

  • علی سعیدی
    0

    سلام باسمه تعالی.درست است که آقا ی دایی فوتبالیست خوبین اما نظریه پرداز فرهنگی خوبی نیستن .پس بهتره در همان حیطه ی فوتبال صحبت کنم ونظر بدن . البته در این رسانه ایها بیشتر مقصرن که این چنین مصاحبه‌هایی انجام میدن

  • یاسر
    0

    شکر نخور

  • ک م
    0

    شما افکارت به حسن کلیدساز نزدیکتره چون براش خودکشی کردی شما لایق افراد خدمتگذارنیستی

  • علمدار
    0

    تاحالا پیش خودم میگفتم دایی پهلوانه جوانمرده ولی بااین رفتار بدش بادکتراحمدی نژاد وبی ادبی که کرده وازون بدترحرفهای یک من غازش ثابت کرد که یه آدم کینه ای ومغرور وخودخواه است. اماگفته سیاسی نیستم کاملا دروغ میگه حامی وطرفدارشیخ کذاب بوده ودرآخر نسبت اهل شعار بودن را به د.احمدی نژادداده که همه میدونن دکتراهل عمل وآنهم عمل لله است نه چیزدیگر.نکته دیگر برادر دایی تکذیب کرد خودش تایید پس خودتون دروغگو یید.

  • هموطن
    0

    خبر فوری ننگت باد ننگنت باد .درود بر احمدی نژاد مردمی

  • ایرانی
    0

    هم نشینی با محمود قلبها شانسی بود که نصیبت شد خود ایشان هم درخواستی در این مورد نداشت حالا که استفاده نکردی یک چیزی هست کاملا"شخصی و به انتخاب خودت ربط دارد ولی این که از آن برای خوش رقصی رسانه های وابسته به زورمداران سوءاستفاده کردی نامردیی بود که بنامت تا ابد ثبت میشود !

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      احسنت

  • غلامرضا احمدی
    0

    دایی تو برو لقمه خود گاز بزن کم پشت سر خلق خدا ساز بزن

  • الناز حسینی
    0

    مگه توکی هستی که بخوای کناراقای دکتر احمدی نژاد نشینی لیاقت تو همون روحانیست با پول مملکت بیت المال به اینجا رسیدی افراد کثیفی مثل شما مملکت به گند کشیدن

    نظرات شما -
    • آریا
      1

      نمیدانم داداشم چند سالت هست و اگر به یاد داری یک مشکل قبل محمود را به یاد بیار.مطمئن باش نه حسن روحانی ونه 10 رئیس جمهور حتی از اروپا وارد کنند نمیتوانند گند محمود را جمع کنند .حسن روحانی سهل است.......

  • عبد یزدان
    0

    اگر احمدی نژاد اهل شعار بود دستور به برکناری تو نمیداد این یعنی فقط حرف نمیزنه و افراد ضعیف مثل جنابعالی رو عوض می کنه و عملگراست . آره داداش اینجوریاست

    نظرات شما -
    • آریا
      1

      دایی باج به کسی که یک تنه کل نظام ودارایی کشور را به یغما برده نمی دهد ومحمود باچندین گونه پالایش از جیب مردم از بنزین60تومانی به500نفت37دلاری به دلار140سرمایه 10سال جلوترراهم خورد واستارت فساد را زد.پول ملت راچپاول ومردم پاک کشور رادر گیر حاشیه میکرده.اصلا علی دایی دراون هواپیما نباید مینشست....

  • محمدرضا
    0

    آقای دایی خیلی خودشان را بالا می‌برند خدا خیرت بده بهتر یک مقدار در رابطه با مربیگری خودت نظر بدهید ثانیا دیگه چقدر میخواهید این بنده خدا را بکوبید هر چه بود خیلی بهتر از وضعیت موجود بود

  • نسل سوخته
    0

    اتفاقا احمدی نژاد هم دوست نداشت تو کنارش بنشینی تو باید کنار حسن کلیدساز ودارو دستش بنشینی شاید چیزی بهت بماسه اگه از تیم ملی هم کنارت گذاشت خوب کاری کرد داشتی یه تنه گند بزرگی میزدی برو به بیزینست برس جا نمونی از قافله مرفهین بیدرد

  • امید کریمی
    0

    سلام باکمال احترام برای کانال خبر فوری متاسفانه اکثر خبرها این کانال رنگ بوی اصول گرایی داره و تخریب اصلاحات وجهت گیری این کانال کاملا برای من مشهود شده حیف است این کانال با این همه عضو درگیر کارهایی دستوری وتخریبی بشه

  • سعید
    0

    واقعا تو خجالت نکشیدی فکر کنم عقل تو و غرور تو باعث شد از شانس ریاست فیفا یا درجه در حد این مقام فاصله بگیری و به نظرم شما فقط لباست و ماشینت عوض شده فرهنگ ات نه

  • جاوید
    0

    با سلام هر کسی باید جایگاه خودش و بدونه حالا بخواد علی دایی باشه و هرکسی دیگه فردی مثل دکتر احمدی‌نژاد که در طول هشت سال ریاست جمهوری با تمام وجود و بصورت شبانه روزی برای کشور زحمت کشیده اینگونه تو فضای مجازی حرف میزنند نتیجه اش همینه که باید فشار اقتصادی که کمر مردم و شکسته تحمل کنیم اقایونی که ادعا داشتن با کلید مشکل کشور و حل میکنند

  • محمد
    0

    اقای دکتر محمود احمدی نژاد و روحانی وعلی دایی هرسه برای ملت عزیزند و هر سه انسانی هستند مثل بقیه وجایز الخطا،ومطمئنا علی دایی در جایگاه ومسئولیتی در حد ریاست جمهوری نبوده وشاید رفتارش میتوانست پخته تر باشد،ولی همه ملت باید بدانند که احمدی نژاد وروحانی درنزد ملت شریف ایران به دلیل اداره هشت ساله کشوری به وسعت ایران،دارای ارج وقربند دارای احترام،ونباید با الفاظ و نقدهای غیر سازنده ،فرزندان منتخب خودمان را دل ازرده کنیم،لطفا مراقب باشیم که اختلاف سلیقه هایمان دلی را نشکند،احمدی نژاد وروحانی هردو در برهه ای از زمان به ملتشان وکشورشان با انتخاب شدنشان ومسئولیت پذیریشان خدمت کرده اند،پس شایسته قدر شناسی هستند

  • فدایی رهبر
    1

    جمع کنید کاسه کوستونو.یه عده احمدی نژادی جم شدن و ازش حمایت میکنن.با چ رویی از این بشر حمایت میکنید.کارهایی ک علی دایی کرده با کارهایی ک محمود کرده رو مقایسه کنید.بزرگترین خیر تو ایران آقای دایی هستش.بزرگترین دولت ناپاک هم دولت محمود.اونایی ک راجب اقای دایی حرف مفت میزنن اول جایگاه خودشونو بدونن بعد اظهار نظر مزخرف بدن

    نظرات شما -
    • فدایی رهبرم
      0

      کی گفته بزرگترین خیر علی دایی است شما ؟؟؟؟؟تقصیر ندارین از خیرین بزرگ بدون مانور بی خبرین سیاه ترین دوره ریاست جمهوری احمدی نژاده یا روحانی ؟ خوابید یا خودتون رو زدین بخواب ، در زمان حسن آقای شماچندتا عهدنامه بدتر از ترکمانچای امضا شد کشور رو فروخت مردم رو به خاک سیاه نشوند تا کی سرتون رو زیر برف نگه میدارین احمدی نژتد اشتباهاتی کرد ولی ایران رو نفروخت اینو واقعا نمیفهمین

  • سید محمد حسین موسوی
    0

    سللام مزخرف گفته عددی نیست که ااقای احمدی نژاد بخوااهد بااو دیداری داشته باشه

  • سیاوش
    0

    یه سری از کامتارو خوندم واقعا تعجب میکنم که بعضیا از طیف اصولگرا یا اصلاح طلب حمایت میکنن برای من یکی تمومه ماجرا

  • اقابالایی
    1

    عاشقتم دایی

  • ناصرنقی زاده
    0

    علی دایی درحدی نیست که بخواهدکنارآقای احمدی نژادبنشیندبیچاره خودش این موضوع رادرک می کندبالاخره هرچه قدرنفهم هم باشداین مساله به این بزرگی راحتمامغزش هضم می کندآقای احمدی نژادمردبزرگی هستندوبرای مردم مستضعف هم خدمات بزرگی انجام دادندیاشاسین آقای احمدی نژاد

  • جوان
    0

    دکتر برو دکتر

  • آریا
    0

    به نظرم همه این بی احترامی وحاشیه ها حتی صحبت علی دایی از صدمات روحی ومالی محمود احمدینژادبه ملت بوده .وگرنه همیشه این ملت ومردم بوده اند. چه کسی دوست داره پیش محمود بشینه که دایی ننشست.ملت گناهی ندارند..

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پیست رقص برنمیگرده به ایران، زور نزنید! بهاطر یه شب رقص خیایانی و .... ، به حسن رأی دادید و ایران را نابود کردید

  • Habib
    0

    لطفا لطفا لطفا این نظرات مردم.به دایی برسونید وبهش بگید بره نمایشش تو سرپل ذهاب برسه.

  • آترین
    0

    لطفا اگه میشه نظر این ملتو در مورد غیر علنی بودن دادگاه اقایون بزرگوار حسین فریدون بپرسید... چرا توجیه الکی میکنن.

  • ایرانی
    0

    سلام،آقای احمدی نژاد اگه هیچ کار نکرد همین قدرکه فهموند به اون دسته از مردم که فرق شعار و عمل چیه برا حقانیت دکتر کافیه ،این که آقای دایی چی میگه نظرش رو گفته ،نظرش هم محترمه .ولی آقای دایی باید درنظر داشته باشن که وقتی میگن سیاسی نیستن در عمل باید نشون میدادن نه در حرف و به حدود چهار سال پیششون یه نگا بندازن ببینن از کی حمایت کردن ،بعد خودشون قضاوت کنن که واقعا کی اهل شعاره کی اهل عمله .بعدشم اصن جایگاهی که مردم به آقای احمدی نژاد دادن قابل مقایسه با آقای دایی نیس ،همینقدر بگم که جناب دایی تو اداره یه تیم فوتبال موندن و عدم موفقیتشون رو به کل کاینات ربط میدن به جز خودشون ،اونوقت چطور در مورد شخصی قضاوت میکنن که نه از داخل حمایت میشد نه از خارج ،فقط به خدا و مردم محروم تکیه داشت.انصاف داشته باش مرد،کارهایی که تو دوران آقای احمدی نژاد انجام شد در هیچ دوره ای از این چهل سال بجز دوره ی کوتاه شهید رجایی نظیرش نیس ،مسکن مهر با تمام اشکالاتی که داره عمل بود نه شعار،سهام عدالت با تمام کاستیهاعمل بود نه شعار،هدفمندی یارانه ها با تمام نقصهایی که داره عمل بود نه شعار ،کارت سوختی که بوجود آورد که این دولت خرابش کرد الان دوباره دید چه اشتباهی کرده که کنار گذاشته عمل بود نه شعار و صدها طرح دیگه ای که عمل کرد نه شعار.قضاوت با مردم .

  • ناشناس
    0

    احسنت بر تو فدایی حسن کلید ساز...

    نظرات شما -
    • فدایی رهبر
      0

      باریک الله فدایی محمود.شماها بدجور میسوزید و همه رو ب روحانی وصل میکنید.محمود مملکتمونو ب فنا داد باز حمایت میکنید.کساییکه طرفدار محمود هستن بدون شک مخالف صد درصد آقا خامنه ای هستن.خود اقا این کوچولو رو قبول نداره اونوقت جیره خوراش دارن خودشونو هلاک میکنن.خبر فوری اسم کانالشو باید بزاره خبر محمودی.

    • محمد
      0

      احسنت به کنایه بجای شما.

  • وحید
    0

    من احمدینژادی هستم.ولی آقای دایی نظرش رو گفتن. در حق کسی هم ظلم نکردن.

  • ابوترابی
    0

    جناب مدیر محترم چرا پیاما رو دستکاری کردی

  • ناشناس
    0

    علی دایی یک مفت خوره که پول زیاد هارش کرده نمونه شپول مردم زلزله زدهرو کشید بالا قوه قضا‌ حریفش نشد اگه مرد بود مثل کلباس بدون کلک به مردم زلزله زده کمک میکرد راستی اسم خودشم گذاشته مسلمان بعد برادخترش مختلط تولد میگیره

  • بهروز
    0

    نه احمدی نژادخوب بود ونه روحانی اما درمقام مقایسه انصافا احمدی نژادبهترازروحانی بودآقای دایی هم دلش نخواسته آقای احمدی نژاد را ببیند اختیارخودش را داردوبنظرمن هیچ انتقادی یاسرزنشی دراینباره به آقای دایی واردنیست.

  • غفور
    0

    جانم فدای مردمی نژاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها