افزایش ۲۰ درصدی مستمری «مددجویان» از ابتدای سال آینده/پیگیری توزیع مرحله دوم بسته حمایتی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از پیگیری برای توزیع مرحله دوم توزیع بسته حمایتی بین مددجویان خبر داد و گفت: از ابتدای سال آینده مستمری مددجویان این نهاد ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

افزایش ۲۰ درصدی مستمری «مددجویان» از ابتدای سال آینده/پیگیری توزیع مرحله دوم بسته حمایتی

فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، درباره«توزیع بسته حمایتی به مددجویان»، اظهار داشت: دولت به ما قول داد در سه مرحله بسته حمایتی تا پایان سال جاری بین مددجویان توزیع شود که اکنون توزیع یک مرحله آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور به صورت مکتوب به واعظی رئیس دفتر خود و وزیر رفاه نوشتند که علاوه بر توزیع یک مرحله بسته حمایتی مددجویان، دو مرحله دیگر نیز به مددجویان کمیته امداد تا پایان سال جاری بسته حمایتی اختصاص یابد که یک مرحله آن در دهه فجر به مددجویان داده شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اضافه کرد: در این خصوص پیگیری انجام دادیم؛ البته توقع داشتیم که دو مرحله باقی مانده از توزیع بسته‌های حمایتی به مددجویان داده شود که هنوز این موضوع اتفاق نیفتاده است و ما در حال پیگیری آن هستیم.

رهبر خاطرنشان کرد: درخواست داشتیم با توجه به سختی توزیع اقلام و اینکه در برخی مناطق دورافتاده دسترسی مددجویان به همه کالاهای مورد نیاز امکان‌پذیر نیست، یا همه کالاهایی که مددجویان در شهرها می‌توانند تهیه کنند، امکان تهیه آنها در همه جا وجود ندارد، مبلغ مربوطه به صورت نقدی به حساب مددجویان واریز شود تا آنها با توجه به نیاز خودشان کالای مورد نیاز را تهیه کنند.

وی درباره «پرداخت عیدی به مددجویان کمیته امداد»، بیان داشت: هر سال به اندازه یک مستمری پرداختی ماهانه، به مددجویان عیدی داده می‌شد که اگر تأمین اعتبار شود، امسال نیز این عیدی به مددجویان پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد درباره «زمان افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد»، افزود: این افزایش ۲۰ درصدی مستمری از ابتدای فروردین سال ۹۸ اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • غلامرضا پیری
    0

    جانباز با این تورمی که ما داریم و هر لحظه هم که بالاتر میرود با حقوق ماهی پنج میلیون تومان هم نمیشود زندگی کرد ولی چاره چیست مجبوریم به همین هم که هست بسنده کنیم شاید قبل از ظهور امام زمان ( ع )همه چیز درست شود با این تورمی که ما داریم و هر لحظه هم بالاتر میرود با

    نظرات شما -
    • عبدلله نوروزی
      0

      آیاباحقوق ۱۳۰۰میشه چیزی خورد به نظرشمابخدا از گرسنگی میمیریم یکم به فکر ماهم باشید

  • خدارحم روشنی
    0

    مددجوی بهزیستی هستم پنج ساله مریضی هپاتیت مزمن دارم بجزحقوق ماهی صدتومان تابحال هیچ کمکی به من نشدداروهاراآذادمیگیرم حتی آزمایش روی هم یک ملیون وپانصدهزارتومان خرج میکنم وسه بچه ی درس خوان دارم داخل یک اتاق درخانه ی پدری زندگی می کنم تورابخداکمک کنیدبه گوش مسولان برسانید از دزفول هستم روستای سبزآب باتشکرازشما

  • علیاصغر
    0

    س. خداوکیلی درسته شب عیدمن سرپرست خانوارباشم ازکارافتاده صددرصددارم زن ووبچه دارم سه برج مستمری و افزایش یارانه منو قطع کردن بعداز ده سال الهی که شب عیدماراجلو خانوادم شرمنده کردن خدای روزی اونارم شرمنده کنن توروبه قران رسیدگی کنید ثواب داره به خاطربچه هام.

  • محمد
    0

    سلام مددجوی کمیته امدادهستم و7سال هست که بیمارهستم ضربه مغزی شدم وبخاطرعمل سختی که دارم ودکترا این عمل راخطرناک ازکارافتادگی صدرصددانستن من متاهل هستم وبچه کوچک دارم.ولی تاکنون هیچ کمکی همیاری بهم نکردن خواهشمندهستم ازشماومسولین برای رفع مشکلات زندگی ازشماعزیزان تقاظای همیاری وکمک رادارم مثل ثایرمددجویان ازکارافتادگی رسیدگی کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها