سپیدرود کماکان روی هوا و سردرگم!

جلسه بین نماینده علی کریمی و اداره ورزش و جوانان استان گیلان بی نتیجه بود تا وضعیت سپیدرود کماکان نامشخص باشد.

سپیدرود کماکان روی هوا و سردرگم!

لقب بی ثبات ترین باشگاه لیگ برتر را باید به سپیدرود رشت داد. تیمی که بعد از خداحافظی علی کریمی از کسوت مربیگری و مالکیت با بلاتکلیفی عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند.
سرخ‌های گیلانی در جدال برابر استقلال خوزستان با مربیگری سهیل حق شناس در زمین حاضر شدند اما بازی برده را به حریف قعر جدولی‌شان واگذار کرده و بیش از پیش به سقوط نزدیک شدند.
یک روز بعد از این شکست اداره ورزش و جوانان استان گیلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که خواستار بازگشت علی کریمی به باشگاه هستند و در غیر این صورت هیچ تصمیمی اتخاذ نمی‌کنند. به همین دلیل ظهر امروز در اداره ورزش جلسه‌ای بین نماینده علی کریمی و مسئولان استانی برگزار شد تا آخرین اقدامات برای حل و فصل این مشکل ترسیم شود.
در نتیجه این جلسه طولانی مدت بدون هیچ خروجی خاصی به اتمام رسید. علی کریمی کماکان اصرار به خداحافظی از سپیدرود دارد و اداره ورزش به دنبال برداشتن مسئولیت از گردن خود است تا بیش از حد برابر هواداران پر شمار باشگاه قرار نگیرد. در این بین کریمی هم با ارسال نامه‌ای رسمی به طور قطعی تمام مسئولیت‌ها را به مدیرکل ورزش گیلان واگذار کرده و حالا این نهاد تصمیم گیرنده اصلی خواهد بود.
قرار است طی روزهای آینده بار دیگر جلسه‌ای بین نمایندگان کریمی و مسئولان استان گیلان برگزار شود تا بیش از پیش وقت از بین نرود و بتوان به وضعیت تیم سر و سامان داد. هر چند که احتمال واگذاری باشگاه به هیئت فوتبال استان گیلان وجود دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها