جان باختن 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سبزوار

جان باختن 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سبزوار

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از 25 اسفند تاکنون، 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های ارتباطی شهرستان سبزوار جان خود را از دست دادند.

«هادی عباس‌آبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 1780 ماموریت توسط اورژانس در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن انجام شد و از این تعداد 1472 ماموریت برای بیماران و 308 ماموریت نیز مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع این ماموریت‌ها به 1476 بیمار غیرتصادفی و 511 مصدوم تصادفات رانندگی ارائه خدمت شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه در این مدت 29 نفر به علت بیماری و 12 نفر نیز بر اثر حوادث رانندگی در این منطقه جان باخته‌اند، عنوان کرد: بالگرد اوژانس هوایی سبزوار نیز با چهار سورتی پرواز 11 بیمار و مصدوم بدحال در نواحی غربی خراسان‌رضوی را به مراکز درمانی سبزوار منتقل کرده است.

عباس‌آبادی تصریح کرد: پنج ایستگاه سلامت نیز در تعطیلات نوروزی در منطقه مستقر شده که در این مدت به 808 زائر و مسافر خدمات درمانی ارائه کرده‌اند که 801 مورد این خدمات سرپایی بوده و هفت نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها