رئیس فدراسیون سوارکاری:

فایل صوتی را تکذیب می کنم/ عذرخواهی از مردم ترکمن صحرا

رئیس فدراسیون سوارکاری با بیان این که فایل صوتی منتشر شده منتسب به او ساختگی است، گفت: از مردم ترکمن صحرا عذرخواهی می کنم.

فایل صوتی را تکذیب می کنم/ عذرخواهی از مردم ترکمن صحرا

مسعود خلیلی در خصوص فایل صوتی منتشر شده منتسب به وی که حاوی اهانت به ترکمن‌ها بود، اظهار کرد: متاسفانه یک عده فرصت طلب صحبت‌های سال ۹۳ و ۹۴ بنده را منقطع، بازسازی و تدوین کردند تا این الفاظ بد و ناشایست در آن دیده شود.

وی افزود: من صحبت‌های منتشر شده در این فایل صوتی را تکذیب می‌کنم زیرا چنین صحبت‌هایی گفته نشده و به طور جدی از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستم.

خلیلی تصریح کرد: سوال من این است چرا این صحبت‌ها در همان سال منتشر نشد و اکنون منتشر شده و اینکه من چطور در حضور گلستانی‌ها آن حرف‌ها را به زبان بیاورم؟

وی ادامه داد: انتشار این فایل با صدور احکام انضباطی و محرومیت برای افرادی که سوابق تخلف متعدد دارند همزمان شده و باید اصالت این صحبت‌ها مشخص شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه در سال‌های ۹۳ و ۹۴ چند جلسه در استان گلستان برگزار شد که در فایل صوتی آن دست برده‌اند، گفت: عده‌ای فرصت طلب و متخلف اینها را سر هم کرده تا سو استفاده کنند، ما صدای جلسات با اهالی سوارکاری را ضبط نمی‌کنیم زیرا با این کار اعتماد از بین می‌رود.

خلیلی بیان کرد: در آن جلسات از من در خصوص یک فامیلی سوال کردند و گفتند اینها طایفه و عشیره هستند و سپس کلمه‌ای را جای دیگر اضافه کردند و به ترکمن‌ها نسبت دادند.

وی اضافه کرد: من گفتم لباسی که در کورس اسبدوانی نوروزآباد می‌پوشند برازنده نیست زیرا خانواده‌ها می‌آیند اما به جای نوروزآباد کلمه دیگری گذاشتند.

خلیلی خاطرنشان کرد: تمام این جوسازی‌ها پس از صدور حکم انضباطی برای یک عده مختلف ایجاد شده و متاسفانه هفته قبل همکاران ما را تهدید به قتل کردند.

وی یادآور شد: ما نمی‌توانیم شاهد تخلف و قماربازی در اسبدوانی باشیم و وظیفه داریم با آن مقابله کنیم، همین افرادی که فایل صوتی را منتشر کردند یک ماه پیش به سازمان مالیاتی نامه زدند که چرا از برندگان کورس اسبدوانی مالیات گرفته نمی‌شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری با تاکید مجدد بر اینکه فایل صوتی ساختگی و با هدف تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون سوارکاری منتشر شده است، اظهار کرد: اگر من این حرف‌ها را زده باشم هزینه آن را خواهم داد و اگر آن افراد تخلف کرده‌اند باید دو برابر مجازات شوند.

وی در پایان گفت: من ارادت ویژه‌ای به اهالی ترکمن صحرا دارم و فعلا از طرف آن افراد سودجو از مردم گنبد و ترکمن صحرا عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دستگاه قضایی به این موضوع رسیدگی کند.

منبع: خبرفوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها