تست گوشی گلکسی اس 10 در برابر خراشیدگی و آتش

همواره پس از این که یک گوشی معرفی می‌شود یکی از سوالاتی که ذهن همه ما را مشغول می‌کند این است که این دستگاه در برابر بسیاری از آسیب‌های روزانه مانند خراشیدگی، پرت شدن، خمیدگی و ... چقدر مقاومت دارد.

تست گوشی گلکسی اس 10 در برابر خراشیدگی و آتش

حتماً بسیاری از شما دوستان JerryRigEverything را می‌شناسید که حساب کاربری است که همه ابزارهای روز دنیای تکنولوژی را از لحاظ مقاومت در برابر خراشیدگی، خم شدن، سوختن و بسیاری موارد دیگر مورد تست قرار می‌دهد. در جدیدترین ویدئوی جری، گلکسی اس 10 مورد آزمون قرار گرفته است. در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط او را با هم تماشا می‌کنیم:


همانطور که در ویدئوی بالا می‌بینید جری کار خود را با خراشیدن نمایشگر این گوشی آغاز می‌کند و در همان شروع کار مشخص می‌شود که شیشه مقاوم گوریلا گلاس 6 این گوشی مقاومتی در سطح دستگاه‌های سالیان گذشته داشته و در سطح 6 سمبه‌های تست شروع به خراش برداشتن می‌کند.

جری پس از این تست سراغ بررسی مقاومت بخش‌های دیگر در برابر خراشیدگی به وسیله تیغ موکت بری می‌رود و همانطور که انتظار می‌رود این گوشی باز هم عملکرد مانند دیگر محصولات در سالیان گذشته داشته و به راحتی خراش برمی‌دارد. البته خبر خوب در اینجا این است که محافظ‌های روی دوربین در دو سمت گوشی عملکرد خوبی دارند و به همین راحتی‌ها خط و خش برنمی‌دارند. این باعث خواهد شد تصاویر ثبت شده در دراز مدت با دوربین این گوشی‌ها کیفیتی زیادی را بابت خراشیده بودن شیشه جلوی خود پیدا نکنند.

شاید یکی از نگرانی‌های شما دوستان نیز این باشد که اگر نمایشگر گوشی خط و خش زیادی پیدا کرد چه مشکلی با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر پیش می‌آید. در اینجا نیز خبر خوب این است که این دست موارد تأثیری روی عملکرد این سنسور ندارد و حتی با خط و خش‌های معمول و هم سنسور اثر انگشت عملکردی خوب خواهد داشت. اما اگر خط و خش‌‎ها را به طور دیوانه‌واری ادامه بدهید متأسفانه این گوشی عملکرد خود در این بخش را از دست خواهد داد و شاید این تنها نکته منفی بدنه دستگاه باشد.

به هر حال در نگاه کلی می‌توانیم به این گوشی نمره قبولی در مقاومت در برابر خراشیدگی و مواردی از این دست بدهیم و این به خود شما برمی‌گردد که گوشی 900 دلاری خود را چطور مراقبت کنید؛ چرا که در بلند مدت مسلماً گوشی کارایی روز اول خود را نخواهد داشت.

منبع: شهر سخت افزار

1696

حجم ویدیو: 19.11M | مدت زمان ویدیو: 00:07:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها