اداره ورزش و جوانان گیلان:

مالک سپیدرود فقط علی کریمی است

اداره ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به جدایی علی کریمی مالک و سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

مالک سپیدرود فقط علی کریمی است

تیمداری در سپیدرود به نحوی است که هر کسی دلش خواست امتیاز این باشگاه را می خرد و هر بار هم که دلش نخواست، آن را به اداره ورزش و جوانان بر می گرداند!
درباره قرارداد علی کریمی و نحوه واگذاری امتیاز سپیدرود به او، چون شفاف سازی نشده در نتیجه کسی هم نمی داند چه اتفاقی رخ داده است و اصل ماجرا چیست؟
به گفته خود کریمی و دوستانش، آنهای تمایلی به تیمداری و بازگشت به سپیدرود ندارند اما اداره ورزش و جوانان گیلان در بیانیه ای از کریمی خواسته تا دوباره به تیمش برگردد؛
بیانیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان را در زیر می خوانید؛
از علی کریمی که زحمات آشکار و پنهان فراوان کشیده و خون دل‌های زیادی برای تیم فوتبال سپیدرود رشت خورده است می‌خواهیم در این زمان سخت و حساس به این باشگاه برگردد.
در بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان همچنین خاطر نشان شده است: این اداره کل انتظار دارد علی کریمی که همیشه به خاطر مردم گام برداشته و رضایت آنها را مدنظر قرار داده است، رسالت خود را در تیم بزرگ و مردمی سپیدرود ادامه دهد و اداره کل ورزش وجوانان و تمامی مسئولان گیلان هم همچون گذشته در کنار وی و باشگاه خواهند بود.
کسی جز کریمی نمی‌تواند مالکیت و اداره تیم سپیدرود را برعهده داشته باشد و انصافاً چه از نظر هدایت و چه از لحاظ مدیریت کارنامه قابل قبولی دارند.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها