واکنش دو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شایعه کناره‎گیری محسن رضایی در گفت و گو با خبرفوری؛

مجتهد شبستری: رئیس اجازه تغییر در ترکیب مجمع را ندارد؛ اختیار با رهبری است/ انصاری: بحث کناره‎گیری محسن رضایی در مجمع مطرح نشده

دو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شایعه کناره‎گیری محسن رضایی از دبیرخانه این نهاد را تکذیب کردند.

مجتهد شبستری: رئیس اجازه تغییر در ترکیب مجمع را ندارد؛ اختیار با رهبری است/ انصاری: بحث کناره‎گیری محسن رضایی در مجمع مطرح نشده

حجت‎الاسلام محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار خبری در برخی از رسانه‎ها و کانال‎های خبری درباره درخواست آیت‎الله آملی لاریجانی رئیس مجمع از مقام معظم رهبری برای کناره‎گیری محسن رضایی از دبیرخانه مجمع اظهار کرد: هیچ تغییری در ترکیب مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت نگرفته و تنها رئیس مجمع عوض شده است.

وی افزود: در جلسه امروز نیز تنها لایحه پالرمو و مطالبی را که رئیس‎جمهور درباره این موضوع مطرح کردند مورد بررسی قرار گرفت و موضوع دیگری مطرح نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه آیا در جلسه امروز صحبتی درباره رفتن یا کناره‎گیری محسن رضایی مطرح نشده، تصریح کرد: بنده از این موضوع اطلاع ندارم و باید بگویم محسن رضایی در جلسه امروز مجمع حضور داشت و حتی نشست خبری نیز با حضور وی بعد از پایان جلسه برگزار شد.

شبستری درباره اینکه آیا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باتوجه به اینکه اعضا از سوی رهبری انتخاب می‎شوند می‌‏تواند در جهت تغییر در ترکیب اعضا وارد عمل شود، خاطرنشان کرد: مجمع تشخیص دارای یک آیین‎نامه است از این رو مسائل و موضوعاتی که درباره این نهاد مطرح می‎شود باید از سوی مقام معظم رهبری مورد تصویب قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امکان اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصا و از طریق مکاتبه در جهت تغییر در ترکیب اعضا وارد عمل شوند وجود ندارد و طبق آیین‎نامه و با اختیارات رهبری باید در این راستا تصمیم‎گیری شود.

مجید انصاری دیگر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ضمن تکذیب خبر کناره‎گیری محسن رضایی از دبیرخانه مجمع تشخیص گفت: اصلا چنین مباحثی در جلسه امروز مجمع مطرح نشده است و از نظر آیین‎نامه‎ای امکان طذح چنین موضوعاتی در جلسه مجمع نیز وجود ندارد.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داودی
    0

    به میمنت و مبارکی اگر انجام شود دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید شادی و شعف داشته باشند .

  • رضا بختیاری
    0

    ان شاءا... که بروند مگر تا الان که بودند چه کار مثبتی کرده ؟

  • علیرضا
    0

    متاسفانه فشارها بر تنها بازماندگان از روزهای سخت جبهه و جنگ زیاد شده است مسوولان اگرچه ازادم های ساده زیست و با سابقه خوب خوششان نمیاد ولی توده مردم از قهرمانان شان در دفاع مقدس هرگز فراموش نمی کنند والبته یکی از بزرگترین انها اقای محسن رضایی می باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها