تشدید فاصله طبقاتی با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان/برخی نمایندگان ذینفع‌اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه، افزایش ۲۰ درصدی حقوق همه کارمندان منجر به افزایش فاصله طبقاتی میشود، گفت: برخی نمایندگان در عواید این طرح دینفع هستند.

تشدید فاصله طبقاتی با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان/برخی نمایندگان ذینفع‌اند

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به طرح افزایش 20 درصدی حقوق در لایحه بودجه گفت: پیشنهاد ما این بود که درکنار افزایش پایه حقوق افزایش پلکانی حقوق هم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود، بر این اساس برای 2 سال باید پایه حقوق کارمندانی که دریافتی پایینی دارند افزایش پیدا میکرد و در ادامه حقوقها به صورت پلکانی افزایش یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه، افزایش 20 درصدی حقوق همه کارمندان منجر به افزایش فاصله طبقاتی شده و این طرح عادلانه نیست، گفت: برخی نمایندگان در عواید این طرح دینفع هستند.

وی گفت: پیشنهاد ما این است که نمایندگان به اصل این طرح رای نداده و اجازه دهند در روزهای آتی یک طرح پخته در خصوص افزایش حقوق کارمندان داشته باشیم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ذوالقرنین
    0

    نمایندگان مجلس باید در سطوح پایان حقوقی وزندگی باشند تا مغزشان کار کند بهتره یکی از شرایط نمایندگی مجلس کارتن خوابی باشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      در همه جای دنیا دست اندر کاران حقوق های بالا تری دارند ولذا این طرح درصدی که نا عادلانه است بنفعشان است واجرا میشود . نظر ما وعادلانه این است که در صد اضافه کردن حقوق برحسب عکس مقدار هر حقوق باشد تا شکاف طتقاطی کمتر وعدالت بیشتر اجرا شود

  • محمد
    0

    چه عوام فریبی حرفه ای |||فردی که بااین افزایش 400هزارتومانی حقوقش به 28000000تومان می رسد باید 10درصد مالیات بدهد یعنی 280000هزار تومان باید مالیات پرداخت کند اگر این مالیاتو با اقزایش 400هزار تومانی کم کنین 120هزار تومان درسال 98 به حقوق این قشر از کارمندان اضافه میشود حال اگر در صد افزایش کسور بازنشستگی وخدمات درمانی هم ازش کم کنیم حدودا بیش از 50هزار تومان به حقوق یک کارمند بازیرحکم 2800000 تومان اضافه نمی شود وعملا درسال 1398 هیچ افزایشی برای کارمندان دولت وجود نخواهد داشت .کارمندان محترم دلشونو خوش نکنن.ضمنا اگر بااین اوضاع تورم هم به صفز برسد بازم کمر کارمند وکارگر واقشار مردم شکسته. نمایندگان بیسواد محترم خجالت بکشین اقای نوبخت خجالت بکش..

  • کاربر ناشناس
    0

    400تومان حقوقهاروافزایش میدند ازاین ورمالیات ازاون ورقیمت اجناس وکرایها همه وهمه چندبرابراین افزایش حقوق بالامیبرند این وسط پرتقال فروش کیه دقیقا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها