اتمام کار ساخت و ساز منازل مددجویان زلزله‌زده/ ساخت 5200 واحد مسکونی در 8 ماه

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد کار ساخت و ساز ۵۲۰۰ منزل مسکونی مددجویان زلزله‌زده را به پایان رساند.

اتمام کار ساخت و ساز منازل مددجویان زلزله‌زده/ ساخت 5200 واحد مسکونی در 8 ماه

حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در خصوص وضعیت ساخت و ساز منازل مسکونی افراد تحت پوشش این سازمان، اظهار داشت: در زلزله 7.3 ریشتری آبان ماه سال 96 حدود پنج هزار و 200 منزل مسکونی متعلق به مددجویان کرمانشاهی تخریب شد.

خدرویسی تاکید کرد: اگر اسکان اضطراری، موقت و بازندگی های طولانی مدت در مناطق زلزله زده استان در نظر گرفته شود این نهاد توانست کار ساخت و ساز منازل تخریبی در مناطق زلزله زده را در هشت ماه مفید به پایان برساند.

وی ادامه داد: کمیته امداد در گام نخست طی سفر رئیس کمیته امداد در خرداد ماه سال جاری 500 واحد از منازل مسکونی مددجویان را تکمیل و به این خانوارها واگذار کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: در مرحله بعد در جریان سفر دیگر مهندس فتاح به استان کرمانشاه طی آبان ماه امسال بیش از 2 هزار منزل تکمیل شده به خانوارهای تحت حمایت واگذار شده است.

حسین خدرویسی با بیان اینکه هم اکنون کار ساخت و ساز تمامی منازل مددجویان به پایان رسیده است، عنوان کرد: با سفر مهندس فتاح به استان کرمانشاه در نیمه اول اسفند ماه امسال دو هزار و 500 منزل مسکونی باقی مانده تحویل خانوارهای تحت حمایت در مناطق زلزله زده استان خواهد شد.

خدرویسی با تاکید بر اینکه کار جهادی امدادگران این نهاد موجب تسریع در روند ساخت و ساز منازل زلزله زدگان شده، تاکید کرد: کار بازسازی منازل مددجویان زلزله زده با مشارکت خیران و کمک‌های دولت میسر شده است.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها