مشخص شدن حریفان حسن یزدانی، رضا یزدانی و هادی/حسین‌خانی برای برنز می‌جنگند

قرعه کشی اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان انجام شد.

مشخص شدن حریفان حسن یزدانی، رضا یزدانی و هادی/حسین‌خانی برای برنز می‌جنگند

حسین خانی در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 16 بر 6 ماکسیم واسیلیوگلو از کشور رومانی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از کشور ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبکی در دیدار فینال، حسین خانی به گروه بازنده ها رفت. وی فردا ابتدا در مسابقات شانس مجدد مقابل برنده دمیرتاش از ترکیه و لی از کره جنوبی قرار می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، با یاکوب گور از ترکیه در دیدار رده بندی مصاف خواهد داد.

قرعه کشی اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان عصر امروز انجام شد.
مسابقات اوزان 86، 97 و 130 کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، از ظهر فردا (شنبه) در شهر روسه آغاز می شود که نتایج قرعه کشی سه نماینده کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست به مصاف دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی میان احمد ماگامایف از بلغارستان و آیمد علی اویات از الجزایر می رود. در این وزن 35 نفر حضور دارند.
در وزن 97 کیلوگرم که 24 کشتی گیر شرکت کرده اند، رضا یزدانی در دور اول با آبراهام کونیدو از ایتالیا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده گنادی کودینوویچ از آلمان و ماگومدحاجی نوروف از مقدونیه می رود. کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه دیگر حضور دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.
در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست به مصاف میچائیل کوسوی از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابراهیم الهام جانوف از ازبکستان و ژی وی دنگ از چین می رود. در این وزن 19 نفر حضور دارند که پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در آن سوی جدول حضور دارد.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها