گوشی دوجی اس 90 (Doogee S90) معرفی شد

کمپانی چینی «دوجی» در کنگره جهانی موبایل، از یک دستگاه ماژولار 5G رونمایی کرد.

گوشی دوجی اس 90 (Doogee S90) معرفی شد

گوشی دوجی اس 90 (Doogee S90) در واقع تازه‌ترین محصول جان سخت کمپانی است که پنج ماژول مختلف آن را همراهی می‌کنند.

در پشت گوشی دوجی اس 90 ، یک بخش آهن‌ربایی وجود دارد که امکان اتصال لوازم جانبی دلخواه را فراهم می‌کند. از بین این پنج ماژول، یکی از آن‌ها توانایی پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را به دستگاه می‌دهد. ماژول‌هایی نظیر دوربین دید در شب ، واکی-تاکی دیجیتال، ماژول پاور و ماژول گیمینگ؛ سایر لوازم جانبی هستند که کمپانی چینی همراه با این گوشی معرفی کرده است.

قیمت گوشی دوجی اس 90 ، حدود 300 دلار است.
دوجی اس ۹۰ یک صفحه نمایش 6.18 اینچی دارد و از چیپست هلیو P60 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این تراشه با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. گوشی به دوربین دوگانه‌ای با هوش مصنوعی و سنسورهای 8+16 مگاپیکسلی هم تجهیز شده است. محصول جدید دوجی از استاندارد IP68 (ضد آب و گرد و غبار) نیز بهره می‌برد و یک باتری بزرگ با ظرفیت 5050 میلی‌آمپر ساعت دارد.

در صورت اتصال ماژول 5G به دستگاه، امکان استفاده از اینترنت 4G برای وبگردی وجود خواهد داشت؛ اما برای پخش ویدیو یا دانلود فیلم و آهنگ، به شبکه 5G سوییچ می‌شود. این ماژول برخوردار از یک مودم 5G مدیاتک با حداکثر سرعت دانلود 3.5 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 1.26 گیگابیت بر ثانیه است.

کمپانی چینی در MWC 2019، گوشی های دوجی S70 و S80 را هم به نمایش گذاشت. همچنین سری جوان پسند Y که دو سالی از عرضه‌ی آخرین مدل آن می‌گذشت، بازگشت دوباره‌ای را تجربه کرد و اعضای جدید خود با اسامی دوجی Y7 و Y8 را شناخت. ویژگی‌ قابل ذکر این گوشی‌ها، نسبت 88 درصدی نمایشگر به بدنه آن‌هاست.

منبع: گجت نیوز

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها