شهرستان بهمئی به رامهرمز خوزستان متصل شد

پروژه اتصال شهرستان بهمئی به رامهرمز استان خوزستان بعد از سال‌ها انتظار به پایان رسید.

شهرستان بهمئی به رامهرمز خوزستان متصل شد

مردم شهرستان بهمئی سال‌ها در انتظار اتصال این شهرستان به رامهرمز استان خوزستان بودند که با همت مسئولان راه و شهرسازی این انتظار چندین ساله به پایان رسید.

جاده مواصلاتی بخش ابوالفارس شهرستان رامهرمز به شهرستان بهمئی به طول 20 کیلومتر بوده که 10 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان رامهرمز و 10کیلومتر دیگر نیز در حوزه راه‌های شهرستان بهمئی واقع شده است.

این پروژه با اعتبار اولیه 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت با کارفرمائی شرکت نفت و گاز آغاجاری با نظارت راه و شهرسازی دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان اجرایی شد.

این جاده دسترسی مسیر شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز را کیلومترها کاهش می‌دهد و دیگر شاهد خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی، کاهش فاصله مرکز دو شهرستان و ارتباط بهتر با چاه‌های نفت و گاز منطقه هستیم.

وعده‌ای که محقق شد

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از پیگیری و تلاش‌های مجموعه اداره کل راه و شهرسازی و همکاری وزارت نفت گفت: پروژه اتصال بهمئی به رامهرمز استان خوزستان پایان هفته آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عدل هاشمی‌پور افزود: مردم دو شهرستان بهمئی و رامهرمز مراودات عمیق و مستمر دارند که به دلیل مشکلات تردد، این ارتباطات به سختی و مشقت انجام می‌گرفت.

وی با بیان اینکه تسهیل در این رفت و آمد خواسته به حق مردم این دو شهرستان بوده است، ادامه داد: رفع این مشکل را در دستور کار قرار دادیم و برای تحقق آرزوی دیرینه مردم از هیچ کوششی دریغ نشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها