امکان ندارد 5 فروردین به میدان برویم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما یک بازی حساس در پیش داریم در نیم فصل دوم هر بازی شبیه فینال است.

امکان ندارد 5 فروردین به میدان برویم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: ما یک بازی حساس در پیش داریم در نیم فصل دوم هر بازی شبیه فینال است.گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست ولی پیکان تیم خوب و خطرناک با مربی کاربلدی است.

وی افزود: شانس برد برای هر دو تیم مساوی است. ما می‌خواهیم با تمرکز در میدان حاضر شویم و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست. هرچند می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم در این مسابقه دو بازیکنمان مصدوم هستند و مرادمند محروم است.

وی در مورد اینکه روز گذشته اعلام شد احتمال دارد بازی‌های لیگ تغییر کند و مسابقات در ۵ فروردین انجام شود، گفت: من هم این خبر را شنیدم، بیشتر شبیه شوخی بود. روی این حرف هیچ حسابی باز نمی‌کنیم. امکان ندارد ما ۵ فروردین به میدان برویم. زیرا دو سه بازیکن ما در تیم امید در آن زمان بازی دارند و در تیم امید حضور دارند، ضمن اینکه ۵ فروردین روز فیفا است و برگزاری مسابقات لیگ در روز فیفا غیرقانونی است مگر اینکه دو تیم به توافق برسند که قطعا ما با این مسئله موافقت نمی‌کنیم. زیرا اگر بخواهیم با چنین مسئله‌ای موافقت کنیم دو هفته بدون بازی می‌مانیم و بعد فشردگی مسابقات به تیم ما فشار وارد می‌کند و این ظلم آشکار به تیم ماست. من این حرفشان را اصلا جدی نمی‌گیرم.

گل محمدی تصریح کرد: از باشگاه پدیده می‌خواهم پیگیر این مسئله باشد. فتاحی بارها مصاحبه کرده و گفته برنامه ریزی مسابقات از قبل تعیین شده است و حتی گفته که این برنامه را با مربیان هماهنگ کرده است. پس چرا می‌خواهد برنامه را دوباره تغییر بدهد. اگر برنامه ایراد داشته، باید از همان موقع به فکرش می‌افتادند. من این حرف را اصلا جدی نمی‌گیرم که زمان بازی‌مان با ذوب‌آهن تغییر کند.

سرمربی پدیده تأکید کرد: اگر این حرف صحت داشته باشد، و زمان بازی ما تغییر کند، شخصا از باشگاه می‌خواهم از حضور در ادامه لیگ کناره‌گیری کنیم زیرا دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار نداریم. بدترین برنامه ریزی لیگ برای پدیده بوده است. در ۱۶ روز ۵ بازی انجام دادیم که دو بازی آن با پرسپولیس در باشگاه آزادی بود.

وی با اشاره به مخالفت سازمان لیگ با تعویض زمان بازی پدیده و سپیدرود گفت: از یکی دو ماه پیش درخواست دادیم که زمان بازی ما با سپیدرود تغییر کند، اما حاضر نشدند یک روز این زمان را جابجا کنند و بعد می‌خواهند سه بازی را لغو کنند. در نیم فصل اول هم شاهد بودید که بازی ما با استقلال به تعویق افتاد و برخورد تبعیض آمیز وجود داشت. سازمان لیگ و فتاحی باید پاسخگو باشند. چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

گل محمدی افزود: اگر تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان هم بودند جرأت داشتند چنین کاری کنند؟ قطعا چنین رفتاری نمی‌شد، من این صحبت را جدی نمی‌گیرم و بازی ما با ذوب‌آهن در همان زمان اعلام‌شده قبلی باید برگزار شود.

سرمربی پدیده در مورد اینکه ذوب‌آهن فرصت کافی برای بازی با تیم شما را دارند و چرا باز می‌خواهند این بازی را تغییر بدهند، گفت: من نمی‌دانم برنامه را خودشان تهیه کرده‌اند و برنامه لیگ قهرمانان آسیا هم مشخص بود. اگر این تیم‌ها زیر فشار هستند، خب بازیکن بزرگ هم برای همین روزها خریده‌اند. تیم‌های بزرگ برای نیم فصل به بازیکن ۴، ۵ میلیارد تومان پول می‌دهند و بازیکن هم باید بتواند که هر ۴ روز یکبار به میدان برود و بازی کند. این تیم‌ها فقط به اندازه دو تیم روی نیمکت و درون زمین بازیکن دارند، نمی‌دانم نگران چه هستند.

طاری بخش مدیرر سانه‌ای پدیده هم در پایان نشست گفت: ما که چنین شرایطی نداشتیم سه روز یکبار بازی کردیم و بازی‌های سنگینی را انجام داده‌ایم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها