عرضه ۶۰کانتینر گوشت به بازار مصرف هفته آینده/۱۵۸کانتینتر ترخیص شد

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از عرضه ۶۰ کانتینر گوشت به بازار طی هفته آینده خبر داد.

عرضه ۶۰کانتینر گوشت به بازار مصرف هفته آینده/۱۵۸کانتینتر ترخیص شد

ابوالفتح ابوالهادی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ترخیص ۱۵۴ کانتینر گوشت دپو شده از گمرگ شهید رجایی به صورت قطعی خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده ۶۰ کانتینر گوشت دیگر طی هفته آینده به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

ابوالهادی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور تعیین تکلیف کانتینر های گوشت دپو شده در گمرگ بندر شهید رجایی اظهار داشت : تا این لحظه از تعداد ۶۱۹ کانتینر گوشت مزبور، تعداد ۱۵۴ کانتینر به صورت قطعی توسط مالکین ترخیص شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از طی روند تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با شناسایی تعداد ۶۰ کانتینر گوشت دیگر نیز در نتیجه اتخاذ تدابیر لازم و پس از نمونه برداری توسط اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان ، مقرر گردیده این محموله عظیم گوشت تا هفته آینده به بازار مصرف عرضه و در چرخه توزیع قرار گیرد .

ابوالهادی در ادامه اظهار داشت : با اقدامات انجام شده ، تعداد دویست و پنجاه کانتینر گوشت به گمرگ وارد شده است که علیرغم خروج کانتینرهای گوشت هم اکنون تعداد ۸۱۵ کانتینر گوشت در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباس موجود می باشد و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصریح کرد: تعداد ۱۱۱ کانتینر گوشت نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شناسایی و به صاحبان کالا جهت انجام تشریفات ترخیص ابلاغ و اعلام رسمی شده است که ظرف مهلت مقرر نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها