۶ واحد صنفی متخلف در بابلسر پلمپ شد

فرمانده انتظامی بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۴ فقره سرقت و پلمپ ۶ واحدصنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

۶ واحد صنفی متخلف در بابلسر پلمپ شد

سرهنگ کارآگاه عبداله رضوانی اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۷ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف ۱۴ فقره سرقت شامل سرقت اماکن ،سرقت منزل ،سرقت خودرو و موتورسیکلت از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی افزود: در این طرح تعداد ۴۶ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که تعداد ۱۸ صنف اخطار پلمپ وتعداد ۶واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت شئونات اسلامی وضوابط انتظامی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها