درگفت وگو با خبر فوری مطرح شد:

همکاری شهرداری و استانداری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

در سال 97 مشکلات اقتصادی زیادی وجود داشت اما پیگیر هستیم تا سازمان برنامه و بودجه استان تهران اعتبارات لازم جهت کاش آسیب‌های اجتماعی را تخصیص دهد که این امر با سند توسعه ای تهران محقق خواهد شد.

همکاری شهرداری و استانداری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

محسن بندپی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبر فوری از همکاری شهرداری تهران و استانداری در زمینه ساماندهی کودکان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی خبر داد و گفت: استانداری نقش تولید و هماهنگی بین دستگاهها را دارد و قانون وظیفه همه دستگاهها و سازمانها را مشخص کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری اعلام همکاری کرده است چه براساس قانون و چه براساس وظیفه اجتماعی که دارد در بخش مهار و کاهش کنترل آسیبهای اجتماعی کمک و همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: در سال 97 مشکلات اقتصادی زیادی وجود داشت اما پیگیر هستیم تا سازمان برنامه و بودجه استان تهران اعتبارات لازم جهت کاش آسیب‌های اجتماعی را تخصیص دهد که این امر با سند توسعه ای تهران محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: سند پیشگیری و کاهش کنترل آسیب های اجتماعی به عنوان یه الگوی موفق و نمونه معرفی خواهد شد.

گفتنی است، چندی پیش در آیین رونمایی از سند توسعه ای تران از سند کاهش آسیبهای اجتماعی هم رونمایی شد که براساس آن ساماندهی کودکان کار و زنان سرپرست خانوار، معضل اعتیاد و طلاق و ... جزو سرفصل‌های اولیه برای رسیدگی است.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها