بورد پیوند موی طبیعی در گفت و گو با برنامه مشاور:

یکی از عوارض غیرقابل جبران در کاشت مو، تخریب بانک مو است/ اشتباه رایج در بین افراد متقاضی کاشت مو


6 اسفند 1397 - 22:48
filemanager/6/siasi/E0453589-5197-4094-A4D7-F0979D3F0F54
بورد پیوند موی طبیعی درخصوص اشتباه افراد مراجعه کننده گفت: متاسفانه اولین سوال مراجعه کنندگان این است که با چه روشی کاشت مو انجام می دهیم که اشتباه است.

دکتر پیروز هاشمی در گفتگو با برنامه مشاور به نکات حائزاهمیت در کاشت مو اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاشت مو رعایت چندمورد الزامی است مانند اینکه در حین برداشت، باید کمترین آسیب به مو ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوارض غیرقابل جبران در کاشت مو، تخریب بانک مو است.

بورد پیوند موی طبیعی درخصوص اشتباه افراد مراجعه کننده گفت: متاسفانه اولین سوال مراجعه کنندگان این است که با چه روشی کاشت مو انجام می دهیم که اشتباه است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6 اسفند 1397 - 22:48

دکتر پیروز هاشمی در گفتگو با برنامه مشاور به نکات حائزاهمیت در کاشت مو اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاشت مو رعایت چندمورد الزامی است مانند اینکه در حین برداشت، باید کمترین آسیب به مو ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوارض غیرقابل جبران در کاشت مو، تخریب بانک مو است.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


28

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1398/2/5 -02:14

سلام. من میخواستم کاشت مو انجام بدم اول باید چیکارای انجام بدم ؟ لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم ارتباط با دکتر برقرار کنم اگه ممکنه شمار موبایل به من بدین ممنون اگ جواب بدین .

کاظم هاشمی 0 0 پاسخ 1397/12/8 -14:42

سلام دکتر جان کی میتونم بیام مشاوره حضوری وآدرس کلینیک رو میخاستم