یک منبع آگاه:

متهمان پرونده جاسوسی مراکز نظامی کشور با موکلان خود دیدار دارند

یک منبع آگاه گفت: ممانعتی در خصوص ملاقات متهمان پرونده جاسوسی از مراکز نظامی کشور با موکلان خود وجود ندارد.

متهمان پرونده جاسوسی مراکز نظامی کشور با موکلان خود دیدار دارند

تاکنون پنج جلسه از دادگاه رسیدگی به پرونده جاسوسی از مراکز نظامی کشور با حضور متهمان و وکلای آن‌ها برگزار شده است.

اخیرا یکی از وکلای این پرونده در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های کشور، مدعی شده است، امکان ارتباط با موکل خود در دادگاه را ندارد و ضابطان اجازه صحبت با متهمان را نمی‌دهند که این صحبت در برخی رسانه‌ها اینگونه قلمداد شد که وکلا حق ملاقات با متهمان پرونده را ندارند.

در همین رابطه یک منبع آگاه ضمن رد ادعا‌های این وکیل گفت: وکلای پرونده هر زمانی که نیاز به ملاقات داشته باشند، با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی می‌توانند، بعد از اخذ مجوز از مقام قضایی با موکلان خود در زندان ملاقات داشته باشند و هیچگونه ممانعتی در این موضوع وجود ندارد، همانطور که تاکنون تمامی وکلا با متهمان پرونده در زندان ملاقات کرده اند.

این منبع آگاه تاکید کرد: جلسه دادگاه، مکان ملاقات و گفت و گوی متهم و وکیل نیست و طبیعی است، ضابط قضایی اجازه چنین موضوعی را در جلسه دادگاه نخواهد داد.

منبع آگاه پرونده متهمان جاسوسی از مراکز نظامی کشور در ادامه به گفت و گوی قاضی صلواتی و وکیل مورد اشاره پس از پایان پنجمین جلسه دادگاه اشاره کرد و گفت: پس از پایان جلسه قاضی صلواتی رو به وکیلی که اخیرا در یکی از رسانه‌ها ادعایی را مطرح کرده بود گفت: شما تاکنون با موکل خود ملاقات نکرده اید؟ که وی در پاسخ به قاضی صلواتی عنوان کرد: بنده در زندان با موکل خودم دیدار کرده ام، اما منظور من امکان برقراری ارتباط در داخل دادگاه است.

قاضی صلواتی در پاسخ به اظهارات وکیل مورد اشاره می‌گوید: هرگاه شما درخواست ملاقات با موکل خود را داشته باشید ضمن مراجعه به شعبه دادگاه می‌توانید با دستور کتبی در زندان با او ملاقات کنید.

گفتنی است در پایان جلسه پنجم دادگاه، وکلا با مراجعه به شعبه ۱۵ بار دیگر درخواست ملاقات با متهمان در زندان را دادند که با در خواست آن‌ها موافقت شد.

منبع: میزان

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها