در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

قنبری : تشکیل پارلمان اصلاحات مشروط به موافقت خاتمی است/ اقدامی برای عملیاتی کردن این موضوع صورت نگرفته است

یک فعال سیاسی اصلاح‎طلب گفت: تشکیل پارلمان اصلاحات از سوی مجموعه اصلاح‌طلبان مشروط به موافقت خاتمی است و تا به امروز رئیس دولت اصلاحات در این زمینه اظهارنظر خاصی را اتخاذ نکرده است.

قنبری : تشکیل پارلمان اصلاحات مشروط به موافقت خاتمی است/ اقدامی برای عملیاتی کردن این موضوع صورت نگرفته است

داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‎طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره خبرهای منتشر شده در بسیاری از رسانه‎ها به نقل از چهره‎های اصلاح‎طلب مبنی بر موافقت سید محمد خاتمی با تشکیل پارلمان اصلاح‎طلبان اظهارکرد: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم و در جریان هستم فعلا بحثی درباره تشکیل پارلمان اصلاحات به شکل عملی مطرح نیست.

وی افزود: پیشنهاداتی از سوی برخی از جریانات و شخصیت‎های اصلاح‎طلب مطرح شده است منتهی تا به حال تصمیم عملی خاصی را در در این زمینه ما شاهد نبودیم از این رو اگر اخیرا اتفاقی افتاده باشد در این زمینه بنده در جریان نیستم.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب تصریح کرد: برحسب اطلاعاتی که در اختیار دارم و در جریان هستم فعلا موضوع تشکیل پارلمان اصلاحات عملیاتی نشده است.

قنبری درباره موافقت سید محمد خاتمی با تشکیل پارلمان اصلاحات خاطرنشان کرد: بنده در جریان این موضوع نیستم اما قطعا اگر آقای خاتمی با تشکیل پارلمان اصلاحات موافقت کند بدون شک این تصمیم عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: به نظر من هرگونه تصمیم درباره ساختار جریان اصلاحات زمانی می‎تواند موفقیت‎آمیز باشد که آقای خاتمی با آن موافقت کنند از این رو تشکیل پارلمان اصلاحات مشروط به این است که وی آیا در شرایط فعلی با ادامه رویه و ساختار شورای عالی سیاستگذاری موافق است یا به دنبال تغییر و تحولاتی در مجموعه اصلاحات است.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب گفت: نظر خاتمی در بدنه اصلاح‌‏طلبان به دلیل نقش بی‎بدیل وی در این جریان قطعا تاثیرگذار است ، اما تا آنجایی که بنده اطلاع دارم وی اظهارنظر صریحی درباره تشکیل پارلمان اصلاحاتی و عملیاتی کردن آن نداشته است از این رو باید صبر کنیم و منتظر باشیم تا آقای خاتمی درباره این موضوع صراحتا اعلام نظر کند.

قنبری اظهارکرد: فعلا ایده تشکیل پارلمان اصلاحات تنها در حد یک ایده است که از سوی برخی از اصلاح‎طلبان مطرح شده و عملیاتی شدن آنها منوط به موافقت و نظر مساعد آقای خاتمی است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها