منوعیت صداوسیما برای عدم پوشش برنامه‌های روشنگری درباره fatf

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با بیان اینکه فعالیت درباره fatf در صداوسیما ممنوع است گفت: در جلسه هیئت دولت، رئیس دولت گفته که درباره fatf کاری و نقدی نشود تا این موضوع امضا شود.

منوعیت صداوسیما برای عدم پوشش برنامه‌های روشنگری درباره fatf

نادر طالب‌زاده شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره عمار در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه انقلاب خود یک خبر است اظهار کرد: انقلاب باعث تحول در آن زمان شد که اکنون شاهد این دگرگونی و تحول در جامعه هستیم که همه نیز غافلگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی استکبار فکر نمی‌کردند پیرمردی مانند امام راحل بتواند جلوی آن‌ها ایستادگی و با پشتوانه مردم پیروز میدان شود گفت: نخستین کاری که انقلاب انجام داد تعویض وضعیت خبر به نفع مردم بود که باعث توجه رسانه‌های مطرح دنیا شد.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با بیان اینکه انقلاب باعث تحول در حوزه خبر شد که بسیاری از رسانه‌های خارجی به دلیل اهمیت خبر شبکه‌های متعددی تأسیس کردند افزود: انقلاب امانت بزرگی است که امروز در دست ما است و باید از آن حفظ و حراست کرد.

طالب‌زاده با بیان اینکه جشنواره عمار مکانی برای شناسایی استعداد جوان‌های متعهد و انقلابی است تصریح کرد: افشاگری چند سالی است که در خبر و مستندها مطرح می‌شود که به دنبال عدالت‌جویی است و باید مستندسازان دغدغه‌های اصلی مردم و انقلاب را به تصویر بکشند تا همه از وضعیت آگاه باشند.

مستندساز و روزنامه‌نگار ایرانی با اذعان به اینکه باید علیه فسادها افشاگری‌های تندی صورت گیرد بیان کرد: دشمن تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب در پیش‌گرفته و برای خاموش کردن این دَوَران فرهنگی هر کاری می‌کند و از رخنه‌های نفوذ و فسادها به نفع خود و علیه انقلاب استفاده می‌کند که باید نسبت به فسادها روشنگری شود.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با اشاره به مقابله عده‌ای نسبت به روشنگری درباره fatf در جامعه گفت: همه ما به مبارزه با پول‌شویی تأکیدداریم ولی ازنظر fatf، سپاه و حزب‌الله تروریست است و باید در لیست تحریم قرار بگیرد که این خودتحریمی است و بهتر است نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند.

طالب‌زاده با بیان اینکه دولت‌ها سلایق مختلفی دارند و هر دولت بعد از بر روی کار آمدن، فردی را مسؤول صداوسیما می‌کنند که بینابینی باشد افزود: چند ماه پیش قصد ساخت برنامه‌ای درباره fatf را داشتم که مدیر شبکه اعلام کرد که فعالیت در این زمینه در صداوسیما ممنوع است که درباره چرایی این موضوع پیگیری کردم و متوجه شدم در جلسه هیئت دولت، رئیس دولت گفته که درباره fatf کاری و نقدی نشود تا این موضوع امضا شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال طراحی علیه انقلاب و براندازی است گفت: تحرکات دشمن در همه ابعاد شدید شده است ولی همه باید قدردان انقلاب و نعمت‌های موجود بود و از آن با توجه به رهنمودهای رهبری در گام دوم حراست کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها