سردار حاجی‌زاده: برای "ساخت و نگهداری موشک" از تونل زیرزمینی استفاده می‌کنیم/نفوذ در سیستم‌ پهپادی آمریکایی‌ها، پاسخی به پررویی آنها بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در کشور خودمان برای اولین بار برای نگهداری مهمات از تونل های زیر زمینی در سال ۶۳ استفاده شد و تا به امروز هم برای نگهداری و ساخت موشک از این روش استفاده می شود.

سردار حاجی‌زاده: برای "ساخت و نگهداری موشک" از تونل زیرزمینی استفاده می‌کنیم/نفوذ در سیستم‌ پهپادی آمریکایی‌ها، پاسخی به پررویی آنها بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی که امروز (یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمندی کشور در عرصه‌های مختلف دانش و فناوری در بخش‌های تسلیحاتی و نظامی در قله است و بقیه بخش‌ها که عمدتا غیرنظامی است در سطح پایین‌تری قرار دارد.

وی افزود: ما اعلام کردیم در هر بخشی که دوستان ما مشکل دارند، آمادگی کمک داریم منتها نباید به امکانات داخلی به عنوان یک توانمندی موقت و موضوع گذرا نگاه کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ما همانگونه که اعلام کردیم، موشک صددرصد داخلی شد. امروز می‌توانیم تصمیم بگیریم پلت‌فرم ایرانی برای خودرو طراحی کنیم تا به فرانسه و چهار کشور دیگر اروپایی وابستگی نداشته باشیم.

سردار حاجی‌زاده در ادامه گفت: چنانچه اخیرا عزیزان ما در بخش‌هایی از ساخت پالایشگاه مشکل داشتند و به ما مراجعه کردند و بخش‌های تحقیقاتی ما فعال شد و ما تعهد کردیم آن قطعه پیچیده را برای آنها بسازیم.

وی گفت: در این مملکت هیچ کار نشدنی وجود ندارد چون جمعیت کثیری از جوانان وجود دارند که تشنه و علاقمند و پای‌کار هستند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به هک کردن پهپادهای آمریکایی در عراق گفت: آمریکایی‌ها زمانی‌که به عراق آمدند گفتند این جنگ ۳۰ سال طول می‌کشد؛ همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت نیروی قدس موجب شد مدت زمان این جنگ به ۳ سال کاهش یابد.

وی تصریح کرد: اگر ما امروز این موضوع را بیان می‌کنیم به آن دلیل است که آمریکایی‌ها یک پررویی به خرج دادند و گفتند در صنایع موشکی ما قطعات معیوب فرستاده‌اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما این کار را کردیم که به آنها بگوییم نه تنها نتوانستید به اهداف خود برسید بلکه ما به سیستم‌های شما نفوذ هم کرده‌ایم و این سخنان جواب پررویی آمریکایی‌ها بود.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • .
    0

    زنده باد سردارخداقوت .

  • ع
    0

    درود بر سرداران رشید وبا غیرت ایرانی

  • حمیدرضاتوزنده جانی
    0

    ماشالله خداوند پشت و پناه نیروی قدس و سپاه مقدس کشورمون باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها