در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

نمایندگان مجلس استیضاح وزیر صنعت را کلید زدند/سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی : رحمانی مسبب اصلی افزایش قیمت خودرو است

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از طرح نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت به دلیل افزایش قیمت خودرو و ضعف مدیریت در واردات و صادرات مواد غذایی خبر داد.

نمایندگان مجلس استیضاح وزیر صنعت را کلید زدند/سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی : رحمانی مسبب اصلی افزایش قیمت خودرو است

حسین مقصودی نماینده سبزوار سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با بیان اینکه طرح استیضاح رضا رحمانی وزیر صنعت در مجلس شورای اسلامی کلید خورد اظهار کرد: عدم نظارت بر صنایع ایران خودرو و سایپا و عدم انجام تعهدات این دو‌ شرکت در قبال مردم و نوسانات قیمت خودرو، حضور دلالان در عرصه خودرو و گرانی بیش از حد خودرو از دلایل اصلی ارائه طرح استیضاح وزیر صنعت از سوی نمایندگان است.

وی افزود: ورشکسته شدن قطعات سازان و بیکاری کارگران، عدم شایسته سالاری در انتخاب مدیران و بی انگیزگی در مدیران از دیگرد مواردی است که سبب شده تا نمایندگان به دنبال استیضاح رحمانی باشند.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به عدم شفافیت در مدارک تحصیلی رضا رحمانی تصریح کرد: وی در زمان معرفی به عنوان گزینه تصدی وزارت صنعت از نام جعلی دکترا استفاده کرده است.

مقصودی خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت در نظارت و واردات و صادرات مواد غذایی اصلی مردم به ویژه گوشت و دام از دلایل دیگری است که سبب شده است تا نمایندگان با توجه به درخواست مردم طرح استیضاح رحمانی را در دستور کار قرار دهند.

وی با انتقاد از رویکرد رحمانی در انتخاب برخی از معاونین خود تاکید کرد: تهمت و توهین زدن به مدیران استانی و نمایندگانی که پیگیر مطالبات قطعه سازان هستند و موارد مشابهه این چنینی از دیگر دلایل طرح استیضاح وزیر صنعت در مجلس است.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با عذرخواهی از مردم به دلیل اینکه به رحمانی برای وزارت صنعت رای اعتماد دادند، گفت: رحمانی واقعا در حد و قوارهای وزارتخانه صنعت نیست از این رو نمایندگان از وی درخواست دارند که به خاطر احترام به مردم و رای نمایندگان برای کاهش بیشتر هزینه‌ها از پیشگاه مردم و نمایندگان و رهبری عذرخواهی نماید و استعفا دهد.

مقصودی معتقد است: فضای وزارتخانه صنعت دیگر فضای کار نیست و بستری شده است برای رفیق‌بازی و تهمت زدن به نمایندگان و دلسوزانی که پیگیر مطالبات مردم و قطعه سازان هستند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • سیامک
    0

    لطفا هر چه زودتر اخراجش کنید

  • حسین
    0

    چه فایده؟؟؟دیگه این قیمت خودرو برا ما جوونای این کشور که اول جوونیمون هست میاد پایین؟انشاالله هر شخصی که در هر مقامی هست و داره به این مردم ستم میکنه به زودی زود نابود بشه؟

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      اصلا باید دولت با تمام تیمش استعفا بده

  • غ گ
    0

    کاربجائی است ممنون ازنمایندگان

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این صنعت خودرو سازی کذایی را بریزید تو دریا

  • شهروند 1
    0

    چقدر آزمون و خطا ، چقدر باند بازی و سیاسی کاری ، از خدا بترسید حتما آه مردم دامنگیرخانواده نمایندگان سیاسی کار را خواهد گرفت ، من که اصلا تخصصی ندارم از مصاحبه های این آقا متوجه شدم هیچ تخصص و برنامه ای برای این وزارتخانه ندارند ، وقتی آقای شریعت مداری نتوانست در انجام امور محوله موفق باشد چطور نمایندگان به ایشون اجازه دادن در وزارتخانه مهم دیگری منتقل شود ،نمایندگان سیاسی کاردل رهبری و مردم را خون کردید ،از خدا بترسید ، از خدا بترسید ،از خدا بترسید ، از خدا بترسید

  • کیوان
    0

    استیضاح بکنید ،،،،لااقل خودرو ارزان نمیشودپس اینارو که بی عرضه هستندازوزرات برکنارکنید،،،،،درودبرنمایندگان بااراده

  • شهروند 1
    0

    سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به عدم شفافیت در مدارک تحصیلی رضا رحمانی تصریح کرد: وی در زمان معرفی به عنوان گزینه تصدی وزارت صنعت از نام جعلی دکترا استفاده کرده است. چرا از قبل مدرک ایشون بررسی نشده است ، برای استخدام در پایاین ترین سطح سازمانی حتی در شرکت های خصوصی مدرک تحصیلی راستی آزمایی میشود ؟ پس چرا در پست وزارت این مهم انجام نشده ، کی باید پاسخگوی باشه ؟از خدا بترسید ، از خدا بترسید

  • کاربر ناشناس
    0

    الان به هر نماینده ی خودرو لوکس به قیمت ارزون میده همه چی تموم میشه!

  • Shirazi
    0

    من نمیدونم چرا دخالت میخوان بکنند در زمینه قیمت خودرو!!!! منظورم اینه وقتی مردم خودشون می‌خرن حالا پراید قیمتش هزار تومن بشه یا صد میلیون تومن تا وقتی مردم می‌خرن هیچ کسی نباید خللی در خرید مردم که حمایت می‌کنند وارد کنند! امیدوارم منظور را رسانده باشم. تا وقتی مردم حمایت می‌کنند از افزایش قیمت، و عجیب این است می‌خرن هیچ کسی نمیتونه روند رو به رشد قیمت بالای خودرو رو جلوگیری کنه.

  • اته
    0

    فکرنکنید که وزیراستیضاح شده حالا دارش میزنند نمایندگان مجلس دلشون برای وزیر تنگ شده بهش گفتن که بیاد مجلسشون گرم کنه انتظارپائین اومدن قیمت خودرو نباشید هروقت بابای من ازاون دنیا تشریف اورد قیمت خودرو هم پائین میاد

  • تنها
    0

    از استیضاح رئیس جمهور چه خبر؟؟؟؟؟؟؟

  • فری
    0

    چزا خودروهای طرح اتوخدمت به صاحبانش بعد از ۳ سال واگذار نمیشه ،بعد طرح فروش فوری میزارن ،واقعا بی‌عدالتی تا کجای مدیریت این کشور ریشه دونده

  • کاربر ناشناس
    0

    کسی خللی ایجاد نکرده اگرباقیمتش مشکلی نداری برو بخر

  • حمید
    0

    و باز هم ادرس اشتباه دادن به مردم بینوا تغیرات مدیران از سطح عالی تا میانی دو خودرو ساز و به صفر رساندن تعرفه واردات خودرو علاج درد است

  • مش سعید
    0

    قبل از به وزارت رسیدن این شخص یکسری از کارشناسان هشدار داده بودند که ایشان تحت حمایت لابی های خودروسازان و دلالان شاخص این بخش قرار دارد و رای آوردن ایشان یعنی آزادی دادن به سوداگری بیشتر در این صنعت ولی معلوم نیست واقعا در این مجلس ، چه خبر هست!!

    نظرات شما -
    • مدهوش
      0

      اصل کاری را برکنار کنید (رئیس جمهور ) اگه راست میگوئید. !!!!!

  • بی نام
    0

    سلام خسته شدیم دیگه لطفا تموم کنید این مسخره بازی را لطفا یه فکری به حال ما مردم بدبخت کنید تاکه باید جور دلال بازی اینا بخوریم تمومش کنید

  • عاشق بهار
    0

    استیضاح بشه.بشرط اینکه یکی دیگه نیادبامدرک قلابی که بیشترباروح وروان مردم بازی کنه.ایشونم تشریف ببرن یه صندلی دیگه بشینن.

  • محمد
    0

    این اقا چه جوری رای اعتماد گرفت؟فوق العاده بی لیاقت و بی کفایته !

  • نورالله علیدادی
    0

    با سلام واقعا بی کفایتی بعضی از مسیولین و وزرا باعث بد بختی مردم بویژه من کارمند میشود خداوکیلی من کارمند مستاجر با دو تا دانشجو و 25سال سابقه کار و 1700تا دو میلیون حقوق توی این کشور چکار کنم با این گرانی ها چه جوابی به فرزندانم بدهم چطوری برای عید لباس تهیه کنم شما جواب بدید نه خداوکیلی باید چکار کرد ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها