امیر خاتمی: موقعیت خوبی در عرصه دفاعی داریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: در بسیاری از عرصه ها به ویژه در عرصه دفاعی جایگاه بسیار خوب و ویژه ای داریم.

امیر خاتمی: موقعیت خوبی در عرصه دفاعی داریم

امیر سرتیپ امیر حاتمی شنبه در حاشیه همایش سرآمدان فناوری و صنعت که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری غنی در تمامی عرصه های مادی و معنوی است و به راحتی می تواند به سمت پیشرفت حرکت کند.

وی افزود: بر اساس شرایط موجود در گام دوم انقلاب بر روی سکویی قرار داریم که می توانیم با سرعت، سهولت و اوج گیری متفاوتی حرکت کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح راهکار انقلاب را استفاده از ظرفیت های مردمی عنوان و خاطر نشان کرد: کشور در هرجا که با تنگنا روبه رو شد توانست با تکیه بر توان داخلی و مراجعه به مردم با موفقیت عبور کند.

امیر حاتمی شرایط خوب حاکم در عرصه دفاعی کشور را نشات گرفته از ظرفیت های داخلی و ظرفیت های مردمی عنوان کرد و گفت: اگر همه ما متحد پیش رویم می توانیم راهکارهای خلاقانه ای برای عبور از تحریم ها پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهد ی
    0

    امیر جان سلام گفتی مردم آیا این مردم همانها ی هستند که در زیر بار معشت در حال از بین رفتن هستند ومسعولین آنها را بحال خود رها کردند عزیز برادر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها