اولین تصاویر زنده وان پلاس 7 به بیرون درز کرد

شرکت وان پلاس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند محسوب می شود که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و دردسترس مشتریان قرار می دهد.

اولین تصاویر زنده وان پلاس 7 به بیرون درز کرد

البته چندسالی است که شاهد معرفی دو پرچمدار توسط وان پلاس هستیم و در این بین به نظر می رسد بزودی باید یک مدل برجسته را از برند چینی شاهد باشیم. براساس آخرین گزارش ها، به تازگی تصاویر زنده وان پلاس 7 پرچمدار نخست شرکت وان پلاس منتشر شده که آن را با نمایشگر بی حاشیه نشان می دهد.

در حالی که پیشتر اسمارتفون های این شرکت با طراحی ناچ همراه بودند اما باید شاهد معرفی محصولاتی باشیم که این شرکت با ویژگی بارزی می خواهد همراه سازد. اطلاعات کاملی از محصول شرکت وان پلاس دردست نیست اما می توان پیش بینی هایی درباره این گوشی هوشمند پرچمدار کمپانی مذکور داشت. اسمارتفونی که طراحی بهبودیافته ای نسبت به قبل داشته و انتظار داریم سنسور اثرانگشت نیز همانند وان پلاس 6تی به زیر نمایشگر منتقل شود.تصویر وان پلاس 7

در تصویر انتشاریافته اسمارتفون تنها از مقابل قابل مشاهده است و از بخش عقب هیچ تصویری پیدا نیست. احتمالا در بحث مشخصات سخت افزاری ویژگی هایی چون صفحه نمایش FHD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 با تراشه گرافیکی آدرنو 640، حافظه رم 8 یا 10 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0، دوربین اصلی سه گانه، دوربین سلفی دوگانه و چندی دیگر به کار گرفته شود.

جزئیات کافی نیست اما گفته شده وان پلاس 7 با پشتیبانی از شبکه 5G از راه می رسد. تاکنون شایعات درباره وان پلاس 7 محدود بوده و نمی‎توان اظهار نظر دقیق و روشنی داشت. پیش بینی می شود بیشتر گزارش ها و تصاویر انتشاری حقیقی باشند و در هنگام معرفی شرکت چینی همین مدل را معرفی کند.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها