سامسونگ بی‌صدا این قابلیت را از گوشی تاشو حذف کرد

Galaxy Fold، جدیدترین محصول لوکس سامسونگ دارای 2 صفحه نمایش، دو باتری و 6 دوربین است، اما می‌دانید فاقد چیست؟ جک 3.5 میلیمتری هدفون.

سامسونگ بی‌صدا این قابلیت را از گوشی تاشو حذف کرد

گوشی‌های کمی را می‌توانید در خانواده بزرگ سامسونگ پیدا کنید که بدون جک هدفون به بازار عرضه شده‌اند. گلکسی A8s آغازگر این ماجرا بود و پس از آن گوشی تاشوی W2019 هم بدون پورت هدفون عرضه شد. گلکسی فولد حالا نه جک هدفون دارد و نه شیاری برای کارت حافظه. البته این دو ویژگی آن با Galaxy S10 5G مشترک است.

سامسونگ در نمایش گوشی Fold خود و روبه‌رو کردن آن با خبرنگاران بسیار محتاطانه رفتار کرده است و به انتخاب خوب تصاویر و ویدئویی از این گوشی منتشر کرده است. به عنوان مثال در اکثر تصاویری که از این محصول منتشر شده است حسگر اثر انگشت آن که در لبه کناری جای گرفته، به تصویر کشیده نشده است.نمای بالایی گلکسی فولد
پیدا کردن تصویر از نمای بالایی گوشی حتی از این هم سخت‌تر است. همه آنچه که از این زوایه بالایی گوشی کشف شده این تصویر است. اگر از قسمت بالایی سمت چپ آغاز کنیم و در جهت عقربه‌های ساعت حرکت کنیم؛ به ترتیب بلندگوشی گوشی، پورت USB-C، یک میکروفون اضافه و یک حفره (پایین سمت چپ) وجود دارد که به‌طور دقیق مشخص نیست که جای چیست.نمای کناری گلکسی فولد
این حفره در نیمه سطح بیرونی نمایشگر قرار دارد. این نیمه از نمایشگر جایگاه شیار سیم‌کارت نیز می‌باشد، در حالیکه در نیمه دیگر کلیدهای تنظیم صدا، کلید پاور و حسگر اثر انگشت جای گرفته‌اند.

Galaxy Fold سامسونگ از 26 اپریل (6 اردیبهشت) در ایالات متحده و 3 می (13 اردیبهشت) در بازار اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت این گوشی در این بازاره 1980 دلار / 2000 یورو می‌باشد. احتمالا خریداران گوشی Galaxy Fold که نزدیک به 2000 دلار برای تهیه این کالا هزینه خواهند کرد، آن دسته از افرادی نخواهند بود که به نبود جک 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی اعتراض کنند.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها