نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان به کار خود پایان داد

آئین اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان به کار خود پایان داد

امشب آئین اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار احمد حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و سیاوش مسلمی معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان هم حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان کرمان بعد از بیست سال برای دومین بار بهانه خوبی است تا تجدید پیمانی دوباره با امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب و شهدای بزرگوارمان داشته گفت: نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان بخشی از برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ذیل ستاد بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان بود.

علیزاده با بیان اینکه این نمایشگاه با برنامه‌های جنبی تخصصی همراه بود و استقبال خوبی از این برنامه‌ها شد افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه 14 برنامه جنبی در زمان‌های مختلف توسط گروه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار شد.

نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان از 27 بهمن ماه به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در استان کرمان بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها