زنان و مردان معروف هالیوودی که از جدایی خیلی پشیمان هستند +عکس

ازدواج و طلاق در بین ستاره هاي هالیوودی امری رایج است، اما عده اي از ستاره ها از بر هم زدن رابطه هاي گذشته خود پشیمان هستند.

زنان و مردان معروف هالیوودی که از جدایی خیلی پشیمان هستند +عکس

شاید دنیای ستاره هاي هالیوود از نظر شما بی عیب و نقص باشد اما انها هم گاهی احساس پشیمانی میکنند، به خصوص از رابطه هایي که در گذشته خود داشته اند. بدترین حالت این است که این حس پشیمانی سال ها گریبان مان را بگیرد و بر دیگر تجربه هاي زندگی مان نیز تاثیر بگذارد.

عده اي از ستاره ها به خاطر انتخاب هایي که در گذشته در مورد رابطه عاطفی شان کرده اند، پشیمان اند.به گزارشپارس ناز اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگترین پشیمانی آن ها چیست، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

جدایی کریس جنر از رابرت کارداشیان

کریس جنر از این‌که احساسات واقعی اش را برای تمام مردم جهان بیان کند، هراسی ندارد. دوربین خبرنگاران هر لحظه زندگی وی را ثبت میکند، اما انچه ما می‌بینیم تنها ظاهر است. آیا با نگاهی به زندگی کریس جنر می‌توانیم به احساسات درونی او پی ببریم؟ خیر.

یکی از بزرگترین پشیمانی هاي کریس، اتفاقاتی ست که میان او و پدر فرزندانش، رابرت کارداشیان افتاده است. او از جدایی اش با همسر قبلی خود، بسیار ناراحت و غمگین است اما خودش را دلداری می‌دهد. او در گفت و گو اي گفت: «طلاقم از رابرت یکی از بزرگترین پشیمانی هاي زندگی من است اما با خودم میگویم اگر از او جدا نمیشدم، کندال و کایلی را نداشتم.» در واقع او با حضور فرزندانش، عدم حضور همسر قبلی اش را بهبود می‌دهد.

جدایی جنیفر لوپز از مارک آنتونی

اینطور بنظر میرسد که ازدواج و طلاق در دنیای هالیوود اهمیت چندانی ندارد، به طوریکه عده اي از ستاره ها چندین بار ازدواج می‌کنند و خیلی ساده هم جدا میشوند. اما این موضوع برای همه ی ستاره ها صادق نیست. هر چه باشد انها هم مانند ما ممکن است دلشان بشکند یا حتی پیش یک نفر گیر کند. بعنوان مثال جنیفر لوپز هنوز هم حسرت رابطه اش با مارک آنتونی را میکشد و اعتراف میکند که جدایی انها قلب اش را شکسته است.

او در گفتگو اي با مجله « PEOPLE» گفت: «بزرگترین ناامیدی زندگی ام را زمانی تجربه کردم که از مارک جدا شدم.» مارک آنتونی همسر سوم او و پدر فرزندش بود، بهمین دلیل او دوست نداشت که رابطه شان هیچ وقت به اتمام برسد.

خیانت جی زی به بیانسه

آیا میتوانید حدس بزنید که بزرگترین پشیمانی جی زی در زندگی اش چیست؟ رابطه او با همسرش، بیانسه، همیشه مورد توجه مردم و خبرنگاران است. درسال 2017، جی زی در گفت و گو اي اعتراف کرد که به بیانسه خیانت کرده اما از صمیم قلب از این کارش پشیمان است.

به گفته او: «سخت ترین حالت زمانی است که باعث درد و رنجی کسی می شوي. در آن زمان باید با خودت و کاری که کرده اي کنار بیایی.» او گفت که پس از خیانت، چقدر برایش سخت بود تا بتواند با همسرش ارتباط برقرار کند و این یکی از بزرگترین پشیمانی هاي زندگی اش است.

ازدواج زود هنگام نیکول کیدمن

نیکول کیدمن با عشق زندگی اش، کیث اربن ازدواج کرد اما همان‌ گونه از ازدواج اولش با تام کروز احساس پشیمانی میکند. او درسال 1990، در حالی‌که تنها 23 سال سن داشت، ازدواج کرد و معتقد است که در آن سن قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را نداشته است. او در سن 27 سالگی صاحب 2 فرزند بود که به نظرش یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی اش را مرتکب شد. گرچه او ازدواجش با تام کروز پشیمان نیست اما از سن ازدواج اش به شدت پشیمان است.

جنجال جدایی کالوین هریس و تیلور سوئیفت

جدایی کالوین هریس و تیلور سوئیفت جنجال آفرید و تا هفته ها تیتر مجلات شد. کالوین هریس، از این جهت که با تیلور سوئیفت وارد رابطه شد، پشیمان نیست، بلکه او از جنجالی که از جدایی انها در توییتر به راه افتاد، پشیمان است، این‌که چرا تلاش بیشتری برای نظارت هوادارانش نکرد. او دراین مورد میگوید: «هر دوی ما متوجه شدیم که این رابطه به نفع ما نیست، بهمین دلیل به آن خاتمه دادیم. اما مردم این را درک نمیکنند.»

توجه نکردن جیمز فرانکو به نامزدش

پشیمانی جیمز فرانکو کمی با دیگران فرق دارد. او نه از رابطه یا شخص خاصی، بلکه از عمل خودش پشیمان است. او اعتراف می‌کند که سال ها قبل، در مورد نامزدش کوتاهی کرده است. جیمز به دیگران توصیه می‌کند که در مواقع ضروری، هر کاری که از دست تان بر می‌آید برای کسیکه دوست اش دارید انجام دهید.

او می‌گوید: «زمانی که نامزدم به خاطر من به نیویورک آمد، من به شدت سرم شلوغ بود به طوریکه هیچ توجهی به او نکردم. زمانی که او وارد خانه ام شد، گربه ام روی صورت او چنگ انداخت ولی از آنجا که من سرم شلوغ بود، از همکارم خواستم تا وی را به بیمارستان ببرد. ازآن روز به بعد به شدت از کاری که باید میکردم و نکردم، پشیمانم.»

خیانت کریستن استوارت به رابرت پتینسون

زمانی که صحبت از خیانتکاران هالیوود به میان می‌آید، اول از همه ی به یاد مردان هالیوودی می افتیم اما در رابطه رابرت پتینسون و کریستن استوارت چطور؟ در واقع این کریستن استوارت بود که به رابرت پتینسون خیانت کرد. او با روپرت سندرز، کارگردان فیلم، وارد رابطه شد و قلب رابرت را شکست اما خیلی زود از کاری که کرد پشیمان شد.

او دراین مورد میگوید: «من با این کارم نه تنها رابرت، بلکه تمام اطرافیانم را از خودم راندم. در واقع این رفتار تمام زندگی مرا تحت تاثیر قرار داد. من رابرت را دوست دارم و واقعا از کاری که کردم پشیمانم.» گرچه رابطه انها هیچگاه مانند قبل نشد اما همین حس پشیمانی کریستن برایش کافی است.

ازدواج برتنی اسپیرز با کوین فردرلین

ازدواج برتنی اسپیرز با کوین فردرلین، نه تنها از نظر هواداران بریتنی، بلکه از نظر خود او نیز اشتباه محض بوده است. بریتنی از کوین صاحب 2 فرزند است اما ازدواج آن ها عاقبت خوبی نداشت. پس از جدایی، بریتنی سال های بدی را پشت سر گذاشت.

او مادری بود که باید از فرزندانش مراقبت می‌کرد ودر عین حال از افسردگی نیز رنج میبرد. اما خوشبختانه توانست خودش را بار دیگر پیدا کند. او همیشه اعتراف میکند که از ازدواج اش با کوین پشیمان است: «ازدواج من با کوین اشتباه بود. من بجای این‌که با قلبم جلو روم و فردی را انتخاب کنم که شادم کند، به گزینه هاي دیگری توجه کردم.»

ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست

کیم کارداشیان در حال حاضر یکی از معروفترین و خبرسازترین ستاره هاي جهان است. تعداد زیادی از کارهای او موجب انتقاد منفی شدید و برخی هم مورد تحسین اطرافیان و طرفدارانش قرار گرفته است. کیم معتقد است که باید از اشتباهات گذشته درس گرفت. بعنوان مثال او در مورد ازدواجش با کانیه وست می‌گوید از این‌که زودتر با این فرد ازدواج نکردم، پشیمانم.

من کانیه را قبل از ازدواج اولم می شناختم. در واقع من با ازدواجم با فرد دیگری، دل وی را شکستم. اما حال که به او جواب مثبت دادم خوشحالم، فقط کاش زودتر اینکار را میکردم.»

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها