امام جمعه شهرکرد:

آینده کشور به دست جوانان رقم می‌خورد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: آینده کشور به دست جوانان مؤمن و متعهد رقم می‌خورد.

آینده کشور به دست جوانان رقم می‌خورد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر جایگاه رهبری و مرجعیت در کشورهای اسلامی، گفت: دشمن درصدد است با انواع شبهه و فتنه در فضای مجازی به جایگاه رهبری و مرجعیت خدشه وارد کند، زیرا دشمن از این جایگاه ضربه خورده است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: تاکنون تمامی نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن برای تضعیف جایگاه رهبر و مرجعیت با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری خطاب به مردم جمهوری اسلامی و به خصوص جوانان، خاطرنشان کرد: این بیانیه برگرفته از نامه ۳۱ امام علی(ع) در نهج‌البلاغه است که ایشان خطاب به فرزندشان امام حسن(ع) فرمودند قلب جوان مانند زمین بایر است و هرچه در آن کاشته شود، رشد می‌کند.

فاطمی اضافه کرد: پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان حاوی عصاره افکار، مطالعات ژرف و تجریات گرانقدر ایشان است و همانطور که رهبر معظم انقلاب دغدغه آینده جوانان ما را دارند، دغدغه سرنوشت جوانان سایر کشورها را نیز دارند، و شاهد بودیم که حدود ۲ سال گذشته ایشان خطاب به جوانان سراسر جهان پیامی صادر کردند.

خطیب موقت نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه آینده کشور به دست جوانان مؤمن و متعهد رقم می‌خورد، اظهار کرد: جوانان قشر مهم و تأثیرگذار در رقم زدن معادلات کلیدی کشور هستند و باتوجه به اینکه جوانان بسیار انعطاف‌پذیر در پذیرش خوبی‌ها و بدی‌ها هستند، نیاز است برای رساندن آن‌ها به سعادت و پاکی برنامه داشت.

فاطمی بیان کرد: کسانی که در تلاشند زمینه هوس‌رانی را برای جوانان فراهم کنند، قطعا یا بیگانه هستند یا فریب‌خورده بیگانگان و ما باید گفت کسانی که به‌دنبال هوس‌رانی و بی‌بند و باری رفته‌اند به سعادت دنیوی و اخروی نمی‌رسند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد در پایان جوانان دلسوز و متدین کشور را سرمایه‌های ارزشمند کشور برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه هرچند برخی از جوانان ما اهل مطالعات دینی نیستند، اما اکثر جوانان ما اهل دین و معنویات هستند.

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها