مردم رشت از این 3 نفر وحشت داشتند !+تصویر

رییس پلیس امنیت عمومی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳ تن از اراذل و اوباش و عاملان اخلال درنظم عمومی، عربده کشی در شهرستان رشت خبر داد.

مردم رشت از این 3 نفر وحشت داشتند !+تصویر

رییس پلیس امنیت عمومی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳ تن از اراذل و اوباش و عاملان اخلال درنظم عمومی، عربده کشی و تخریب اموال مردم در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ سید رسول صمدی با اعلام این خبر گفت: برابر خبر واصله مبنی بر اینکه ۳ نفر از اراذل و اوباش با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح‌های سرد اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و ضرب و شتم مردم در یکی پارک‌های شهر رشت کرده و متواری شده بودند، شناسائی و دستگیری عاملان آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی اراذل و اوباش شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی متهمان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ صمدی با اشاره به اینکه عاملان درگیری از اراذل و اوباش و دارای سابقه کیفری بودند تصریح کرد: متهمان ۲۰، ۲۲ و ۲۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد که جامعه جولانگاه اراذل و اوباش شود از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌ مجرمانه، مراتب را در سریعترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    سلام ودرود بر برادران دلیر وشجاع نیروی انتظامی خدا قوتتون بده تخم اراذل واوباش کثیف را صاف کنید .تا نگویند فقط رضا شاه گردن کلفتی وعربده کشی را نابود کرد جامع باید سالم وعاری ازاینگونه افراد لجن باشد تشکر میکنیم از شما

  • ایرج گیلانی
    0

    دوست عزیز عکس دوتا نیمچه ارازلو گذاشتین تو سایت بعد روش نوشتید مردم رشت ازاین سه تافرد وحشت داشتند طرف هرموقع توگوگل میبینه احساس غرور میکنه نه احساس شرمندگی خواهشن این متنو بردارید...درود به رشت وگیلانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها