ناگفته های تلخ یک قاتل پیش از قصاص

رویاهای رحمان در پی قتل یک پیرمرد و پیرزن و با صدور حکم قصاص از بین رفت.

ناگفته های تلخ یک قاتل پیش از قصاص

رحمان ۳۳ ساله که به اتهام قتل با همدستی ۳ تن از دوستانش زندانی شده است، در خصوص ماجرای قتل به قاضی گفت: یک شب با ۳ نفر دیگر از دوستانم تصمیم به سرقت گرفتیم اما در جریان این سرقت که برای اولین بار در زندگی ام رخ می داد پیرزن و پیرمرد مغازه دار را کشتیم.

وی ادامه داد: مدتی بعد وقتی کارآگاهان پلیسآگاهی به من مشکوک شدند و دستگیر شدم زیر بار قتل نرفتم. چند سالی زندانی شدم اما بعدها با سپردن وثیقه به دادسرا، تا زمان تکمیل تحقیقات به طور موقت از زندان آزاد شدم.

رحمان بیان داشت: در دوران آزادی ام بود که تازه به فکر زندگی آرام و بی دغدغه افتادم و به تحصیلم ادامه دادم و موفق به گرفتن دیپلم برق شدم و خدمت سربازی ام را هم به پایان رساندم، اما وقتی به شهر خود بازگشتم دوباره سرنخ های پرونده به من رسیده بود که باز هم دستگیر و روانه زندان شدم.

متهم اظهار داشت: در این هنگام بود که رای دادگاه درباره من و ۳ همدستم صادر شد که ۳ نفرمان به قصاص نفس محکوم شدیم. روزی که حکم قصاص را به دستم دادند همه آرزوهایم به هم ریخت فکر می کردم اگر اعتراف نکنم شاید آزاد شوم ولی دیگر دیر شده بود. امروز نیز پیش از طلوع آفتاب به دار آویخته خواهم شد

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها