اعطای حکم بازنشستگی به روستائیان شوش 

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی احکام بازنشستگی کشاورزان، روستائیان و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی شهرستان شوش اعطاء شد.

اعطای حکم بازنشستگی به روستائیان شوش 

به گزارش خبر فوری ، محمد شریعتمداری احکام بازنشستگی تعدادی از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان شوش بخش فتح المبین را اعطاء کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم، گفت: در منطقه شوش بخش فتح المبین شاهد شرایط مطلوبی در کشاورزی هستیم و خدا را شاکریم که در دولت تدبیر و امید و در اولین سفر رئیس جمهور به خوزستان، مصوبه ای که ۱۶ سال پیش در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان تصویب و به دولت برای اجرا ابلاغ شده بود و شامل انتقال آب و روش های نوین آبیاری، اجرای شبکه های ۱و ۲و ۳ و۴ و بردن اراضی حاصلخیر این استان به زیر کشت و مکانیزه کردن روش های آبیاری بود را مجددا شروع کردیم.
شریعتمداری ادامه داد: امیدواریم این روند رو به رشد که از سفر مقام معظم رهبری به خوزستان آغاز شده و ادامه دارد را بتوانیم به کمال برسانیم و جهاد کشاورزی بتواند با همکاری بخش خصوصی اراضی بیشتری را تحت پوشش این طرح عظیم قرار دهد تا موجب اشتغال زایی و تولید محصولات بیشتری شود.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها