استقلال خوزستان؛ هر روز بیشتر در مسیر سقوط

قهرمان فصل پانزدهم اوضاع خوبی در جدول ندارد و گزینه اول سقوط محسوب می‌شود.

استقلال خوزستان؛ هر روز بیشتر در مسیر سقوط

استقلال خوزستان در فصل هجدهم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات مالی و ضعف فنی و نتایج نه چندان قابل قبول در کنار کسر امتیاز کمر شکن این تیم را در مسیر سقوط به دسته اول قرار داده است.

بی توجهی محض مجموعه مدیریتی و مالکیتی باشگاه موجب شده که تیم بزرگ و قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر فوتبال کشور در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

فریاد بلند پیشکسوتان و هواداران متعصب فوتبال ریشه دار خوزستان هیچ‌گونه واکنش و عکس العمل مناسبی جهت برون رفت این تیم خوزستانی از بن بست فعلی را به همراه نداشت و تغییری در بدنه مدیریت فوتبال و‌مسولان مربوطه بوجود نیاورده است. ازسویی دیگر و پس از هر هفته که شکستی جدید در آن رقم می‌خورد شاهد اظهارنظر هایی که بوی روزمرگی می دهند هستیم.

تیمی که 3 فصل پیش در لیگ ماراتن گونه فوتبال ایران بهترین باشگاه های کشور را به زیر کشید و با قهرمانی در لیگ برتر مدت ها دل فوتبالدوستان خوزستانی را شاد کرده بود، باید منتظر سرنوشت باشگاه‌هایی باشد که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده و توانایی بازگشت هم ندارند.

در این میان پس از برکناری داریوش یزدی و علیرغم توصیه‌های مکرر کادر فنی قبلی درمورد تسویه حساب با بازیکن خارجی با تعلل بی مورد مدیران این تیم ۶ امتیاز مهم هم از تیم کسر شد تا با محروم شدن از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ترانسفر کردن یونس دلفی و جدایی عجیب و غریب ایمان مبعلی، خطر سقوط استقلال به لیگ یک بیشتر از همیشه احساس شود.

باید دید در فرصت اندک باقی مانده فکر و چاره ای برای برون رفت از این بحران اندیشیده می‌شود یا یکی از تیم‌های خوزستانی لیگ برتر شمارش معکوس آخرین هفته‌هایش در لیگ برتر را سپری می‌کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها