سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در دیدار با مدیرعامل مجموعه رسانه ای خبر فوری:

شبکه‌های اجتماعی آخرین پناهگاه مردم هستند / خبرفوری از جمله موفق‌ترین رسانه‌ها در پیگیری مطالبات مردم است

در حاشیه مراسم گشایش دفتر مجموعه رسانه‌ای خبرفوری در استان گلستان، مدیرعامل این رسانه با معاون سیاسی استاندار گلستان دیدار کرد.

شبکه‌های اجتماعی آخرین پناهگاه مردم هستند / خبرفوری از جمله موفق‌ترین رسانه‌ها در پیگیری مطالبات مردم است

به گزارش خبر فوری ، در این دیدار عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی استاندار با اشاره به چالش‌های اقتصادی پیش‌روی کشور، خواستار انتشار واقعیت‌های اقتصادی در رسانه‌ها شد.

وی با انتقاد از انتشار برخی خبرهای نادرست در فضای مجازی، مجموعه خبر فوری را رسانه‌ای پیش‌رو در انتشار اخبار موثر و واقعی دانست و با اشاره به تغییر ذائقه رسانه‌ای مردم، ابراز امیدواری کرد که خبرفوری در شبکه‌های اجتماعی، ضمن پیگیری مطالبات مردم، اخبار امیدبخش را نیز منتشر کند.

وی در عین حال یادآور شد: رسانه ها به گونه ای عمل کنند که مردم این احساس را داشته باشند که رسانه ها صدای آنها هستند.

معاون سیاسی استاندار گلستان با بیان اینکه در حالیکه ذائقه مردم در دنبال نمودن اخبار تفییر کرده و خبر به نوعی فراگیر شده است، شبکه های اجتماعی یک ظرفیت و فرصت بزرگ در اطلاع رسانی هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی انتظار داریم رسانه ها پشت مردم و کمک حال دولت باشند.

او با بیان اینکه درحال حاضر شبکه‌های اجتماعی آخرین پناهگاه مردم هستند، افزود: مجموعه خبرفوری یکی از کانال های فعال و سریع در حوزه اطلاع رسانی است که در جذب مخاطب موفق بوده است.

در این دیدار مصطفی انتظاری هروی، مدیرعامل خبرفوری با تشریح عملکرد این رسانه و تولیدمحتوای لحظه به لحظه برای بیش از ۱۲میلیون مخاطب، تاکید کرد: تلاش ما انتشار اخبار مردمی و بازگردانیدن امید به مردم است و در این راستا انتظار داریم مسئولان به درک مناسبی از فعالیت های رسانه‌ای برسند.

وی با تاکید براینکه سیاست خبرفوری گسترش کار در سطح استانهاست، ابراز امیدواری کرد گسترش دفتر استانی خبرفوری در کلستان به رفع مشکلات این استان و شنیده شدن صدای مردم گلستان در شبکه‌های اجتماعی کمک کند

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • برای چ
    0

    برای مردم گرسنه گرفتار بیکار چه خبرهای پخش میکنید خدا وکیلی این خب چند درصد مردن مهم خبر مهم این روزها برای مردم میتونه سبد کالا یا عرضه گوشت آزاد با قیمت پایین

  • کاربر ناشناس
    0

    با تشکر فراوان از مسئولان خبر فوری بابت انعکاس 《درد دل 》 و نظرات مردم با کمترین ملاحظات سیاسی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها