کلاهبردار ۵ میلیارد ریالی در آق قلا به دام پلیس افتاد

آق قلا- فرمانده انتظامی آق قلا از دستگیری کلاهبردار پنج میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبردار ۵ میلیارد ریالی در آق قلا به دام پلیس افتاد

سرهنگ مجید زائری اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره کلاهبرداری در سطح شهرستان آق قلا، شناسایی متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و پس از تحقیقات اولیه پلیس، مشخص شد اعضاء این باند حرفه‌ای از طریق خرید اقلام خوراکی در اینترنت، طعمه‌های خود را از اقصی نقاط کشور به محل‌های مورد نظر که همگی مکان‌هایی ناشناس در نقاط خلوت بود، می‌کشاندند.

زائری گفت: فروشندگان با حضور در محل‌های تعیین شده و تخلیه اقلام، به همراه متهم اصلی برای تسویه حساب به سطح شهر می‌رفتند.

وی اضافه کرد: متهم به بهانه دریافت پول از بانک در فرصتی مناسب متواری و همدستانش هم اقلام را به مکان دیگری منتقل می‌کردند.

زائری ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس و تحقیقات گسترده پلیسی، سرانجام یکی از اعضاء اصلی این باند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آق قلا گفت: متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به ۱۲ فقره کلاهبرداری به ارزش پنج میلیارد ریال به همراه سه همدست اقرار کرد

زائری خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع ماموران، یکی دیگر از اعضاء باند دستگیر و به همراه متهم اصلی به مراجع قضائی معرفی شدند، ضمن این که تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها