نماینده خمین: متاسفانه اقتصاد، سیاست و اخلاق‌مان اسلامی نیست

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: متاسفانه اقتصاد، سیاست و اخلاق‌مان اسلامی نشده است و تبعیض، بی‌عدالتی و بداخلاقی در کشور رواج یافته است.

نماینده خمین: متاسفانه اقتصاد، سیاست و اخلاق‌مان اسلامی نیست

محمدابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رییسه مجلس، گفت: اکنون که بودجه ۹۸ در مجلس در حال تجزیه و تحلیل است لازم است در بررسی ابعاد آن به اوضاع و احوال اقتصادی و غیراقتصادی کشور در این قالب توجه ویژه‌ای کنیم.

وی ابراز عقیده کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و جشن چهل سالگی هم گرفتیم اما باید شفاف‌تر صحبت کنیم و به سمت خردورزی و پختگی انقلاب برویم. خواستیم نظامی را بر مبنای متون و اخلاق اسلامی برپا کنیم اما به نظر بنده حتی به اسلام هم ظلم کردیم. متاسفانه اقتصاد، سیاست و اخلاق‌مان اسلامی نشده است و تبعیض، بی‌عدالتی و بداخلاقی در کشور رواج یافته است. احساس می‌کنم بین حاکمیت و مردم گسل ایجاد شده و مردم حتی حرف حق مسؤولان را هم باور نمی‌کنند.

رضایی افزود: اگر این این گسل را از طریق قانونمندی و شفافیت پر نکنیم شاید روزی برسد که دیگر دیر باشد. همه ما دلسوز نظام هستیم و دوست داریم این نظام پابرجا باشد و تزلزلی در آن مشاهده نمی‌شود. اگر درباره ناپختگی‌ها به مردم گزارش دهیم یا اگر برای از بین بردن آنها از مردم نظرخواهی کنیم یقینا می‌توانیم از بن‌بستها خارج شویم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    اخلاق که نباشد بود و نبود اقتصاد و سیاست توفیری نمی کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها