۲۷ هزار سالمند در زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۲۷هزار سالمند در استان زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

۲۷ هزار سالمند در زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مسعود علیاری به تحت پوشش قرار دادن سالمندان توسط سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: در استان زنجان ۲۷ هزار سالمند بالای ۶۰ سال تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی به سالمندان بسیار جدی است و طرح تکریم سالمندان را به خوبی اجرا می‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان، به آمار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان بیش از ۵۳۰ هزار نفر بیمه تأمین اجتماعی هستند و در سال جاری تعداد بیمه‌شدگان در استان افزایش‌یافته است.

علیاری ابراز کرد: تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران، سالمندان، کارکنان حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی دولتی نیست، افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده اعتباراتش از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما تأمین می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان بابیان اینکه استان زنجان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد، تصریح کرد: یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها