مقایسه Galaxy S10 با دیگر پرچمداران + فیلم و عکس

امروز سامسونگ از تازه‌ ترین کهکشانی ‌های خود رونمایی کرد و مشخص شد که این پرچمداران قرار است چه قابلیت‌هایی داشته باشند.

مقایسه Galaxy S10 با دیگر پرچمداران + فیلم و عکس

بر اساس لیست رسمی منتشر شده، گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس قرار است به چیپست‌های اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ مجهز شوند و یک آرایه دوربین سه گانه نیز برای آنها در نظر گرفته شده.

از دیگر ویژگی‌های تازه‌ی این پرچمداران می‌توان به پشتیبانی از قابلیت شارژ معکوس سریع و نسل جدید وای فای اشاره نمود. برای مثال سرعت شارژ معکوس گلکسی اس 10 دو برابر میت ۲۰ پرو است. در ابتدا به مقایسه گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ با نسل قبلی آنها می‌پردازیم.

با معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ، برای بسیاری از کابران سوال پیش می‌آید که این گوشی ها جز همراه داشتن نام برند سامسونگ، در مقایسه با دیگر پرچمداران چه حرفی برای گفتن دارند. به همین دلیل سعی کردیم با قرار دادن مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس کنار پرچمداران رقیب، کاربران مان را در انتخاب بهترین گزینه برای خرید یاری کنیم.

با هم به جدول مقایسه پرچمداران سامسونگ، اپل، هواوی و شیائومی می‌پردازیم. سعی کردیم که در این جدول، نزدیکترین گزینه ها از لحاظ قیمت و کارآیی را انتخاب کنیم و به همین دلیل مجبور شدیم پرچمداران قدیمی و ضعیف برخی برند‌ها را نادیده بگیریم.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها