۱۰۰ روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در این شهرستان روستای فاقد برق بالای ۲۰ خانوار نداریم گفت: ۱۰۰ روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است.

۱۰۰ روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است

احمد امینی‌روش امروز در آئین افتتاح پروژه آب‌رسانی به شهر جبالبارز جیرفت که با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد اظهار‌ داشت: با توجه به تمام محدودیت‌هایی که داریم اما در این منطقه تلاش‌های زیادی از سوی دولت شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در این شهرستان روستای فاقد برق بالای 20 خانوار نداریم گفت: در تابستان سال گذشته 55 روستای بالای 20 خانوار جمعیت برق‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه 100 روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است افزود: شهرک صنعتی شماره دو جیرفت نیاز به پست برق دارد و برای وجود آب شهری پایداری در سطح شهر جیرفت به اقدامات ویژه نیازمندیم.

امینی‌روش بیان کرد: در پایان سال 84 چاه‌های غیرمجاز تعیین تکلیف شدند تصریح کرد: در جنوب کرمان 10 هزار حلقه چاه غیرمجاز داریم و در سال‌های گذشته تلاش شده که حدود هزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز پلمب شده است اما باید بحث تعیین و تکلیف چاه‌های آب مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: شبکه‌های آب و فاضلاب و چاه‌ها نیاز به بازسازی دارند که می‌طلبد اقدامی در این زمینه انجام و اعتبار لازم اختصاص داده شود.

پروژه فاضلاب مسکن مهر جیرفت در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد

در این مراسم محمد طاهری مدیر‌عامل آب و فاضلاب استان کرمان نیز با اشاره به اینکه پروژه آب‌رسانی عنبرآباد به مبلغ 50 میلیارد در یک ساله گذشته به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: بیش از 130 کیلومتر خطوط انتقال آب در عنبرآباد به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر‌عامل آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه در جیرفت پروژه آبرسانی استراتژی جیرفت به مبلغ 100 میلیارد ریال در حال اجرا است افزود: پروژه فاضلاب مسکن مهر جیرفت از محل اعتبارات مسکن مهر در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها