شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم

پانزدهمین یادواره ۱۱۰ شهید تخریب‌چی استان گیلان‌ در مهدیه رشت برگزار شد.

شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم

سردار سرتیپ ‌علی عبداللهی ‌معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ‌در یادواره ۱۱۰ شهید تخریب‌چی گیلان ‌با اشاره به اینکه در جامعه امروز ما حیات معنوی، اجتماعی و مادی شهدا کاملا محسوس است، افزود: شهادت در راه خدا افتخاری بزرگ برای سعادتمندی است.

وی با بیان اینکه شهدای تخریب‌چی در جایگاه ویژه‌ای از درجه شهادت نزد خداوند قرار دارند، گفت: استان گیلان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشته و ۸ هزار شهید و ۱۱۰ شهید تخریب‌چی استان گیلان نشان‌دهنده حضور گسترده و شجاعت این ملت در دوران دفاع مقدس است.

عبداللهی با اشاره به اینکه امروز در کشور ما شاهد امنیت مطلوبی هستیم و جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی در منطقه عنوان می‌شود، اظهار کرد: کشورهایی که سفارت و ارتباط خود را در سوریه و عراق قطع کرده بودند، امروزه به دنبال باز کردن سفارت و برقراری ارتباط با آنها هستند.

وی با بیان اینکه امروز با کمک نیروی خلاق و متفکر بخش دفاع و دانشگاهیان ۷۳۰ محصول دفاعی در ایران تولید شده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد از تمام تجهیزات نظامی در داخل تولید می‌شود و امسال هم در نمایشگاه پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۵۰۰ قلم از این محصولات را در معرض دید عموم قرار دادیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ایران توانسته اکنون جزء برترین قدرت موشکی دنیا باشد، گفت: همه این ها به فضل و برکت خون شهدا است که ما توانسته ایم در زمینه قدرت نظامی، دفاعی، دانش و تکنولوژی های روز دنیا برتر باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با ادامه دادن راه شهدا و گرامیداشت یاد آنها، روز به روز با اعمال و رفتارمان موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام باشیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها