اتلتیکو برنده یک روی سکه مقابل یوونتوس/من‌سیتی در نفس های آخر سد شالکه را شکست

اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم در دیداری سخت بر یووه چیره گشت و من سیتی با گل دقایق پایانی از شکست پیروزی ساخت.

اتلتیکو برنده یک روی سکه مقابل یوونتوس/من‌سیتی در نفس های آخر سد شالکه را شکست

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای رفت 2 مصاف حساس به صورت همزمان برگزار شد که اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف یوونتوس رفت و شالکه 04 در گلزن‌کرشنمیزبان منچسترسیتی بود.

اتلتیکو مادرید 2 - یوونتوس صفر

خیمنز 79 و گودین 81 برای اتلتیکو گلزنی کردند.

هر دو تیم با چاشنی احتیاط بازی را آغاز کردند اما یوونتوس که میهمان بود برخلاف انتظارات با حضور سه مهاجم سرشناس خود،‌مانژوکیچ، رونالدو و دیبالا استارت زد و تنها به دنبال روزنه‌ای در خط دفاع مستحکم اتلتیکو بود اما در نیمه اول این فرصت را کسب نکرد و در نقطه مقابل اتلتیکو همزمان با حرکات پا به توپ گریژمان و قدرت کاستا در بازی هوایی عزم دروازه یووه را می‌کرد که در نیمه اول این توفیق را کسب نکرد.

در نیمه دوم یوونتوس با دستور آلگری تا حدی جلوتر آمد و در همین دقایق روخی بلانکو دو موقعیت عالی گلزنی توسط کاستا و گریژمان را به دست آورد اما در عین ناباوری توپ به گل مبدل نشد تا یووه دوباره خود را در زمین بازیابی کند.پس از این بازی متعادل دنبال شد و خروجکاستا از میدان و حضور موراتا و از دست دادن دیدار برگشت توسط ساندور از دیگر اتفاقات مهمی بود که رخ داد.در ادامه بازیکن اسبق یووه موراتادروازه شتزنی را گشود اما تصاویر آهسته و VAR نشان داد که گلزن اسپانیایی با خطا روی کیه‌لینی دروازه یووه را باز کرد و گل مردود اعلام شد.در نهایت اتلتیکو روی یک ضربه کرنر به گل رسید و در ادامه توسط گودین گل دوم را به ثمر رساند تا با خیال راحت تری راهی بازی برگشت در تورینشود.

شالکه 04 2 - منچسترسیتی 3

برای سیتی آگوئرو 18 و سانه 85 و استرلینگ 90 و برای شالکه نبیل بن طالب 38 و 45 پنالتی گلزنی کرد.

مصاف دو تیم با تسلط شاگردان پپ بر بازی آغاز شد و خیلی زود من سیتی روی اشتباه فاحش مدافعان شالکه به گل رسید. در ادامه دو پنالتی پیاپی در محوطه جریمه سیتی‌زن ها رخ داد که از چشم داور و کمک داور ویدیویی دور نماند تا بازی در نیمه اول در عین ناباوری با نتیجه 2 بر یک به سود شالکه خاتمه یابد.

در نیمه دوم من سیتی بی محابا رو به حمله آورد و توپ بیشتر دقایق در زمین شالکه و تحت تسلط شاگردان پپ بود.در این دقایق و تا دقیقه 75 شالکه مقاومت خوبی از خود نشان داد و بازیکنان تدسکو دوندگی بالای از خود نشان می‌دادند.در نهایت سانه بازیکن آلمانی با یک ضربه ایستگاهی زیبا گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با تساوی 2 بر 2 برسد و در انتها استرلینگ سد شالکه را به طور کامل شکست تا بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود منسیتی خاتمه یابد.

مصاف های برگشت 3 هفته بعد در تورین و در وزشگاه اتحاد در شهر منچستر برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها